Jaky WJ? 4.0 nebo 4.7

ZJ, WJ, WK, XK

Moderátoři: harley, Marty

Jaky WJ? 4.0 nebo 4.7

Příspěvekod Rosta » stř, 16 dub 2008 12:03

Ahoj znalci,

mam dotaz. Pokukuju po WJcku a nevim, jaky je rozdil mezi 4.0 a 4.7 Jsou oba spolehlive? Jak je o s dostupnosti dilu a servisu? Nerad bych udelal pri nakupu blbost a pak si to vycital. Jinak samozrejme pokukuji po limited 8)

Chtel bych to pak nechat zplynovat.

Diky moc za rady.
Rosta
Čtyřkolkař
 
Příspěvky: 144
Registrován: pát, 10 bře 2006 11:14
Bydliště: Brno

Příspěvekod John » stř, 16 dub 2008 12:56

Mám takový pocit, že je tam zcela zásadní rozdíl v uspořádání motoru - Ř6 a V8, ale nejsem si zcela jist, už se také těším na fundované odpovědi.
Uživatelský avatar
John
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3338
Registrován: sob, 07 říj 2006 14:57

Příspěvekod harley » stř, 16 dub 2008 12:57

V8,rozhodně.
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod Rosta » stř, 16 dub 2008 13:33

...mam to chapat tak ze 4.0 nejede? Nebo je konstrukcne stara? Nebo k ni davali horsi almary?

Jo a koukam po necem r.v. 99-01
Rosta
Čtyřkolkař
 
Příspěvky: 144
Registrován: pát, 10 bře 2006 11:14
Bydliště: Brno

Příspěvekod dado » stř, 16 dub 2008 13:47

... 4,0 ide, ale V8 je V8. Ja som nedal, na dobre mienene rady, a teraz su chvile ked niekedy lutujem ze mam 4,0 I6..
Uživatelský avatar
dado
Offroaďák
 
Příspěvky: 639
Registrován: čtv, 13 říj 2005 14:50
Bydliště: Rimavská Sobota , Slovensko

Příspěvekod BigTwin Jirka » stř, 16 dub 2008 14:10

harley píše:V8,rozhodně.


Nesouhlasím. Ze všeho nejlepší, co jsem si kdy osahal, se mi nejlépe jevil pouze motor V2 !!!
LR SIII 240D
ASSHOLES IN MIRROR ARE BIGGER THAN THEY APPEAR!
MOPAR or NO CAR!
Uživatelský avatar
BigTwin Jirka
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2116
Registrován: úte, 21 bře 2006 17:27

Příspěvekod harley » stř, 16 dub 2008 14:21

:lol: :lol: To každopádně ale na dvou kolech. Ale na "V" se schodnem,ne?:lol:



I-6 je skvělej motor a velkej držák .Má krásnej měkkej chod ale je maximálně do auta velikosti Cherokee nebo Wranglera. V Grandu už funí a musíš ho víc přišlapávat takže relativně menší spotřebu díky menšímu obsahu kompenzuješ tím,že na motor víc šlapeš. Krom toho,V8 4,7 je už celkem moderní motor s rozvodem OHC,což je trochu lepší než OHV.Už jen s modernosti konstrukce jetenhle motor vís ekonomičtější,přestože je to V8.
taky vybavenost a druhy pohonu jsou u V8 trochu pestřejší,než u I-6,který jsou u WJ většinou Lareda.

Na I-6 v úřípadě potřeby,jsou ND mnohem levnější ikdyž jeho generace od 99+ je už málo kompatibilní se staršíma. V podstatě není skoro nic,co se dá se starších a levnějších použít.
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod Rosta » stř, 16 dub 2008 15:00

harley píše::lol: :lol: To každopádně ale na dvou kolech. Ale na "V" se schodnem,ne?:lol:



I-6 je skvělej motor a velkej držák .Má krásnej měkkej chod ale je maximálně do auta velikosti Cherokee nebo Wranglera. V Grandu už funí a musíš ho víc přišlapávat takže relativně menší spotřebu díky menšímu obsahu kompenzuješ tím,že na motor víc šlapeš. Krom toho,V8 4,7 je už celkem moderní motor s rozvodem OHC,což je trochu lepší než OHV.Už jen s modernosti konstrukce jetenhle motor vís ekonomičtější,přestože je to V8.
taky vybavenost a druhy pohonu jsou u V8 trochu pestřejší,než u I-6,který jsou u WJ většinou Lareda.

Na I-6 v úřípadě potřeby,jsou ND mnohem levnější ikdyž jeho generace od 99+ je už málo kompatibilní se staršíma. V podstatě není skoro nic,co se dá se starších a levnějších použít.


...dekuji, to jsem chtel vedet.... takze V8 ... no dobre :wink:
Rosta
Čtyřkolkař
 
Příspěvky: 144
Registrován: pát, 10 bře 2006 11:14
Bydliště: Brno

Příspěvekod biker » stř, 16 dub 2008 21:03

obidva su dobre... len vsetci co mame 4.0 I6 by sme chceli V8 8)
ale do WJ jedine V8... ostatne je socka :lol:
ex:1988 JEEP CHEROKEE XJ 4.0 242 AMC, LIMITED, automat AW4, SelecTrac NV242,AC,LPG,2.5" ProComp lift kit,31"MT Wisentta,K&N,Alan 78
Uživatelský avatar
biker
Spolujezdec
 
Příspěvky: 201
Registrován: sob, 04 lis 2006 02:14
Bydliště: slovensko SE

Příspěvekod DaJa » stř, 16 dub 2008 21:31

WJ - V8 :palecnahoru
Jeep Cherokee 4,0 I6 88 : 3,5" Lift : převody 4,56 : ProComp ES9000 : pne 31"

Jeep WJ 4,7 V8 H.O. 04: Overlend

Škoda 1000 MB 68 : vše v serii
Uživatelský avatar
DaJa
Spolujezdec
 
Příspěvky: 224
Registrován: sob, 25 bře 2006 22:32
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod Medic » stř, 16 dub 2008 21:35

V8
Grand Cherokee 5.9 V8
Uživatelský avatar
Medic
Řidič
 
Příspěvky: 463
Registrován: čtv, 28 zář 2006 09:39
Bydliště: Praha

Příspěvekod PetrF » stř, 16 dub 2008 23:28

V8 :brm6
Prodej,servis a dovoz náhradních dílů a doplňků z US,prodej 100% uzávěrek a vše kolem Jeepů.

www.us-car-service.cz
www.jeepshop.cz
Uživatelský avatar
PetrF
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1154
Registrován: stř, 12 dub 2006 14:40
Bydliště: Strakonice

Příspěvekod XaX » čtv, 17 dub 2008 07:31

Rozhodně V8, je to moc příjemné poježdění ;-)

No a stejně - když se podíváš po nabídce, tak absolutní většina WJ má V8 4,7, nebo starší 3.1 TD, nebo novější 2.7 CRD. Se 4.0 motorem jich moc nebylo, a mám takový pocit, že když tak to je pak Laredo ... 4.7 je jistota, dobrý motor a dobrá spotřeba.
My Passion - My Jeep

Wrangler Evolution:
http://pasecny.wordpress.com
Uživatelský avatar
XaX
Autoškolák
 
Příspěvky: 314
Registrován: pát, 20 led 2006 08:36
Bydliště: Říčansko

Příspěvekod detonatorman » sob, 19 dub 2008 12:55

tak tak... jedine V8Obrázek
grand cherokee V8 4,7l "99 darkgarnet.red metalic, Eibach pruž.+2"lift, Alpine navi
Uživatelský avatar
detonatorman
Začátečník
 
Příspěvky: 54
Registrován: ned, 15 říj 2006 19:44
Bydliště: nové zámky

Příspěvekod VladoKE » úte, 22 dub 2008 20:14

Asi tak.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
_________
1997 Ford Explorer 4.0 V6
1989 Chrysler LeBaron Convertible 2.5i
predtým 1997 Jeep Grand Cherokee Limited 5,2 V8, 4,5" RE8000, MT 32", navijak 5,4T, CB
Uživatelský avatar
VladoKE
Autoškolák
 
Příspěvky: 317
Registrován: čtv, 08 úno 2007 20:02
Bydliště: Košice

Další

Zpět na Grand Cherokee - Sériová technika a údržba

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník