Harleyova úprava sání na 5,9V8 (s Harleyovým svolením)

ZJ, WJ, WK, XK

Moderátoři: harley, Marty

Příspěvekod mimouch » ned, 23 lis 2008 10:41

Musíte brát taky v úvahu, že fichtl je dvoutakt a ten je na zásahy do sání a výfuku mnohemn háklivější než čtyřtakt, další věc je karburátor, ale to už tu řečeno bylo.

Další věc, kterou Harley už naznačil je, že volnější sání sice do motoru dostaně víc vzduchu, ale taky se to z toho motoru potom musí správně dostat ven, takže by se ruku v ruce s tím měl řešit i výfuk a to ne formou chromované koncovky z Hypernovy :lol:
Nissan Patrol GR 4,2D
Uživatelský avatar
mimouch
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3480
Registrován: ned, 05 úno 2006 01:02

Příspěvekod harley » ned, 23 lis 2008 19:25

Jirka + Mimouch :P Přesně ,do detailu.
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod BigTwin Jirka » úte, 25 lis 2008 16:49

Harleyi, neviděl jsi prosím Tě někde u jeepů úpravu sání SRT8 6.1?
LR SIII 240D
ASSHOLES IN MIRROR ARE BIGGER THAN THEY APPEAR!
MOPAR or NO CAR!
Uživatelský avatar
BigTwin Jirka
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2116
Registrován: úte, 21 bře 2006 17:27

Příspěvekod harley » úte, 25 lis 2008 20:17

Kdepak. Nenarazil jsem na to. Ono to origo bude asi velice zdařilý.Už jen napohled rozdíl mezi obyč Hemi a SRT je znatelnej. :P

Ale chápu,stock je jen stock. :palecdolu
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod BigTwin Jirka » stř, 26 lis 2008 19:29

harley píše:Kdepak. Nenarazil jsem na to. Ono to origo bude asi velice zdařilý.Už jen napohled rozdíl mezi obyč Hemi a SRT je znatelnej. :P

Ale chápu,stock je jen stock. :palecdolu


Moc lidí se tím nezabývá, ale prý tím jdou dosáhnout velmi zajímavé výsledky.
Obrázek
http://www.challengertalk.com/forums/f1 ... #post79127
LR SIII 240D
ASSHOLES IN MIRROR ARE BIGGER THAN THEY APPEAR!
MOPAR or NO CAR!
Uživatelský avatar
BigTwin Jirka
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2116
Registrován: úte, 21 bře 2006 17:27

Příspěvekod harley » stř, 26 lis 2008 20:49

Jo,věřím. tady vždycky budou u tovární produkce rezervy.Tohle udělá tak 5-10hp.
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod BigTwin Jirka » úte, 23 pro 2008 20:50

...je to sice portování hlavy, ale mě spíš zajímají postupy a nářadí: http://www.sa-motorsports.com/diyport.aspx
LR SIII 240D
ASSHOLES IN MIRROR ARE BIGGER THAN THEY APPEAR!
MOPAR or NO CAR!
Uživatelský avatar
BigTwin Jirka
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2116
Registrován: úte, 21 bře 2006 17:27

Předchozí

Zpět na Grand Cherokee - Úpravy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník