Výměna přídavný převodovky 249 za 242

ZJ, WJ, WK, XK

Moderátoři: harley, Marty

Příspěvekod Skalík » stř, 23 zář 2009 09:21

Taky sem ji sundal metrikou, ale kardan mi tim nejde :)
Jeep Grand Cherokee 1997 318cui / Cherokee 1993 4.0 na dily (volant anglie) - bejvavalo, ted brichoplaz a do terenu v jedny stope
Skalík
Spolujezdec
 
Příspěvky: 204
Registrován: čtv, 30 říj 2008 16:09

Příspěvekod cibusp » stř, 23 zář 2009 10:57

hmmm, tak to jsem asi neodborník, mě tam metrika nešla prostě... a palcovej sednul jak prdel na hrnec :D
6 emerickejch + 4 japonský = solidní průser
Jeep Cherokee 4.0 non HO - bastardlift 3-4",30" MT, šnorchlik...
Mišíuši Pajero 2.5TD - long v sérii - svině z jeskyně

!!tel.: 773010585!!
Uživatelský avatar
cibusp
Offroad instruktor
 
Příspěvky: 903
Registrován: sob, 02 srp 2008 10:03
Bydliště: Nové Sedlo u Žatce

Příspěvekod MartyHQ » stř, 23 zář 2009 13:48

Na kardanech už jsem viděl (u převodovky) jak 1/2", tak 3/8" tak 8mm..

Palcovou golu by měl chrysler schválit jako povinnou výbavu každého Jeepu.
FSJ - welcome to the land of empty pockets and unfinished projects:)
Uživatelský avatar
MartyHQ
Autoškolák
 
Příspěvky: 365
Registrován: stř, 01 srp 2007 18:56
Bydliště: Český ráj

Příspěvekod Skalík » sob, 24 říj 2009 16:09

Chlapci,

prave sem sundal 242 hlinikovej kryt vstupni hridele, abych v nem vymenil simering, ale pri tom sindani sem roztrhal nejaky tesneni. No a koukal jsem na stranky crown a koupit se tam neda. Kde hop teda koupit? nevite nekdo??

Diky
Jeep Grand Cherokee 1997 318cui / Cherokee 1993 4.0 na dily (volant anglie) - bejvavalo, ted brichoplaz a do terenu v jedny stope
Skalík
Spolujezdec
 
Příspěvky: 204
Registrován: čtv, 30 říj 2008 16:09

Příspěvekod spelius » sob, 24 říj 2009 16:14

hliníkový kryt vstupní hřídele? jestli myslíš výstupní hřídele na zadní kardan, tak netřeba těsnění ale dej tam silikon a je to
Jeep-cedes (R) modified by John
Uživatelský avatar
spelius
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1120
Registrován: ned, 22 led 2006 17:42
Bydliště: Praha

Příspěvekod cibusp » sob, 24 říj 2009 17:07

jj, i když je to prasárna, ale takhle jsem to taky\ vyřešil.. kartery přídavky jsem spojil siliconem, a na menší součásti jsem si vyklepal těsnění z papíru... na kartery jsem to zkoušel 2x, a prostě nikdy mi to nevyšlo.. tak jsem je máznul na prasáka... :oops:
6 emerickejch + 4 japonský = solidní průser
Jeep Cherokee 4.0 non HO - bastardlift 3-4",30" MT, šnorchlik...
Mišíuši Pajero 2.5TD - long v sérii - svině z jeskyně

!!tel.: 773010585!!
Uživatelský avatar
cibusp
Offroad instruktor
 
Příspěvky: 903
Registrován: sob, 02 srp 2008 10:03
Bydliště: Nové Sedlo u Žatce

Příspěvekod Skalík » sob, 24 říj 2009 17:37

diky za info, jakej silikon koupit?? Zejtra ho koupim :)

P.S. kdyz toi funguje tak jebat na to :)
Jeep Grand Cherokee 1997 318cui / Cherokee 1993 4.0 na dily (volant anglie) - bejvavalo, ted brichoplaz a do terenu v jedny stope
Skalík
Spolujezdec
 
Příspěvky: 204
Registrován: čtv, 30 říj 2008 16:09

Příspěvekod spelius » sob, 24 říj 2009 18:12

není to prasárna, těsnění na ten domek jsem ještě nikde neviděl a doteď jsem si myslel, že ani žádné není...

normální silicon bude ok, možná aby mohl mít specifikaci na převodovkový olej, kvůli chemickému složení... nemáš tam co zkazit, přitahuje se to 3 šrouby tak je to spíš doplňková záležitost...

já dávám všude loctite - dělají jak lepidla tak silicon
Jeep-cedes (R) modified by John
Uživatelský avatar
spelius
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1120
Registrován: ned, 22 led 2006 17:42
Bydliště: Praha

Příspěvekod MartyHQ » sob, 24 říj 2009 18:23

Já používám Victor Reinz, je černý, zabalený jako zubní pasta (není ho tolik jako v tubách, takže ho brzo zděláš a neztvrdne), těsní perfektně, odolný proti všem olejům a jde krásně čistit. Dřív se blbě sháněl, teď jsem ho viděl už i v Kelly :palecnahoru
FSJ - welcome to the land of empty pockets and unfinished projects:)
Uživatelský avatar
MartyHQ
Autoškolák
 
Příspěvky: 365
Registrován: stř, 01 srp 2007 18:56
Bydliště: Český ráj

Příspěvekod Skalík » sob, 24 říj 2009 19:05

chlapci dekuji, zitra se vydam na lov silikonu :)

Mam dalsi debilo dotaz (jeste si uzijete, bo sem levej) jak tu zasr... rozvodku otevrit, mam vyndany vsechny srouby, ale ane a ne ji otevrit. Mam pouzit kladivo? Zatim sem to zkousel po dobrem.

Diky
Jeep Grand Cherokee 1997 318cui / Cherokee 1993 4.0 na dily (volant anglie) - bejvavalo, ted brichoplaz a do terenu v jedny stope
Skalík
Spolujezdec
 
Příspěvky: 204
Registrován: čtv, 30 říj 2008 16:09

Příspěvekod spelius » sob, 24 říj 2009 20:47

jak otevřít? jako úplně nebo jenom ten zadní hliníkový kryt?

jestli ten kryt tak oddělej ty 3 šrouby a pak lehce poklepej kladivem po těch výčnělcích, jsou k tomu určené... jsou myslím 2, je to občas trochu přirostlé...

jo a vypust si olej :lol:
Jeep-cedes (R) modified by John
Uživatelský avatar
spelius
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1120
Registrován: ned, 22 led 2006 17:42
Bydliště: Praha

Příspěvekod Milan » sob, 24 říj 2009 23:00

Lukopren 9780
Soudal tmel na motory
....všechno kartuše do vytlačovací pistolky
Fiat Ducato 2,5TD 4x4 origo SteyrPuch
Gaz 69 1,1 zůžený zkrácený
Jeep Grand Cherokee 5,2
Bronco 1 XLT V8 5,0 EFI
602430165
Uživatelský avatar
Milan
Offroad instruktor
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte, 28 úno 2006 21:34
Bydliště: Luže

Příspěvekod Andrej » ned, 25 říj 2009 18:11

Používam KIM-TEC na motor a spokojnosť.

Ďalšia otázka na znalých, ako Vám funguje čidlo snímania režimov radenia.

Mne fungovalo a potom si začalo robiť čo chce. Rovnako na dvoch 242 čo montoval tento týžden to čidlo nefunguje, lepšie ukazuje raz to raz ono ale nikdy nie tam kde by malo :? Docela ma to sere. Káble poprepájané podla známeho návodu.
Jeep Grand Cherokee 4l, nejake hmlovky, 5" , AT BFG 31x10,5xR15, NP 231

Jeep Grand Cherokee 5,2l - zatiaľ cestná leštenka

www.jeepparts.sk
bratislava@jeepparts.sk
Uživatelský avatar
Andrej
Offroad expert
 
Příspěvky: 757
Registrován: úte, 02 led 2007 17:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod cibusp » ned, 25 říj 2009 18:23

Andrej není lepší ho tam nemít? Mám tam command tracový ( protože páni z chodovský neprodávaj čidlo jako součást přídavky, a když jsem chtěl samotný čidlo, tak mi řekli že nemůžou, že to je součást, tak kde to kurwa žijem)... a jsem spokojenej.. sice počítač si myslí že jedu pořád na 2WD, a vim že na jiný režimy se trošku poupravuou nějaký parametry a hodnoty v ŘJ, ale když není tak není, a taky to jede... :palecnahoru
6 emerickejch + 4 japonský = solidní průser
Jeep Cherokee 4.0 non HO - bastardlift 3-4",30" MT, šnorchlik...
Mišíuši Pajero 2.5TD - long v sérii - svině z jeskyně

!!tel.: 773010585!!
Uživatelský avatar
cibusp
Offroad instruktor
 
Příspěvky: 903
Registrován: sob, 02 srp 2008 10:03
Bydliště: Nové Sedlo u Žatce

Příspěvekod Skalík » ned, 25 říj 2009 18:26

Diky vsem za cenne rady,

mam dalsi debilo dotaz :)

Z pridavky mam sundany vsechny srouby, sundanej ten jehlan co je na vystup k zadnimu kardanu. A povedlo se mi ji "rozloupnout" tedy oddelit hlinikovy dil se vstupem z prevodovky a vystupem na predni kardan, ale pouze asi na 3 cm dal to proste nejde a drzi to.

Zustal mi tam ta sragora kuzelovityho tvaru na ktere byl ze zhora ten jehlan na vystup zadniho kardanu a v tom miste to asi drzi. Vysraouboval jsem tam asi 5 sroubu neko kolik jich tam je, vyndal sem obe cidla, ale ani se to nehne a to do toho busim kladivem.

Neopomel sem neco? Nebo proste musim vytrvat a busit?

Diky
Jeep Grand Cherokee 1997 318cui / Cherokee 1993 4.0 na dily (volant anglie) - bejvavalo, ted brichoplaz a do terenu v jedny stope
Skalík
Spolujezdec
 
Příspěvky: 204
Registrován: čtv, 30 říj 2008 16:09

PředchozíDalší

Zpět na Grand Cherokee - Úpravy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron