2-3" lift opotřebení podvozkových skupin a pohonu

ZJ, WJ, WK, XK

Moderátoři: harley, Marty

Příspěvekod BigTwin Jirka » úte, 13 led 2009 16:19

crusader píše:Dát tam toto:

http://www.nordkardan.se/products/fahrzeugbau/english/seite_15a.html

a byl by také klid. Ale kde to sehnat (ve správném rozměru)... toť otázka...


Tohle je přesně to, co jsem měl na mysli.
LR SIII 240D
ASSHOLES IN MIRROR ARE BIGGER THAN THEY APPEAR!
MOPAR or NO CAR!
Uživatelský avatar
BigTwin Jirka
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2116
Registrován: úte, 21 bře 2006 17:27

Příspěvekod Hopik » úte, 13 led 2009 16:25

Petr N. (Oscar) píše:Nebylo by jednoduší a levnější říznout nápravu a natočit dif tak,aby hruška koukala na unašeč rozdělovky? A použít standartní kardan???

jedinou nevýhodou je nenávratnost úpravy,jinak mě to příjde docela dobrý. :evil: A teď do mě. :evil:


Přesně tak :P
OPRAVY A PŘESTAVBY OFF ROAD VOZIDEL - Tel.:777 170 724

http:// www.offroad-upravy.cz

http:// www.offroad-kladno.cz

http://www.hoppe-reality.cz
Uživatelský avatar
Hopik
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1273
Registrován: ned, 30 říj 2005 10:21
Bydliště: Kyšice

Příspěvekod John » úte, 13 led 2009 16:40

samo že to je nejlepší, ale ne každej se do toho odváží... :lol:
Albert Einstein: Představivost je důležitější než vědomosti.
Jonas Ridderstrale: Inovace spočívá v otázce: ?Co kdyby??
Uživatelský avatar
John
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3338
Registrován: sob, 07 říj 2006 14:57

Příspěvekod Andrej » úte, 13 led 2009 20:58

Petr N. (Oscar) píše:Nebylo by jednoduší a levnější říznout nápravu a natočit dif tak,aby hruška koukala na unašeč rozdělovky? A použít standartní kardan???

jedinou nevýhodou je nenávratnost úpravy,jinak mě to příjde docela dobrý. :evil: A teď do mě. :evil:


Jo proč do Teba 8)

Ono sa to dá prečo nie, len by to chcelo trochu upraviť ramená aby boli dlhšie a náprava nechodila po takej malej kružnici, potom nevidím problem.

Pal čo ma docela pavuka a cca cez 6" lift tak už toto robil natáčal dif aby dosiahol sumernosť dvojkrížového kardanu a mal na náprave záklon nie predklon 8)
Jeep Grand Cherokee 4l, nejake hmlovky, 5" , AT BFG 31x10,5xR15, NP 231

Jeep Grand Cherokee 5,2l - zatiaľ cestná leštenka

www.jeepparts.sk
bratislava@jeepparts.sk
Uživatelský avatar
Andrej
Offroad expert
 
Příspěvky: 757
Registrován: úte, 02 led 2007 17:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod harley » úte, 13 led 2009 21:02

On ale myslel uříznout dif-banjo od nohavic,ten natočit do požadovanýho úhlu ale při zachování správný geometrie nápravy/řízení.

Tohle je nejlepší řešení,po technický stránce. Akorát pro montéry s před paneláku trochu málo "bolt-on". :lol:
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod Andrej » úte, 13 led 2009 21:11

harley píše:Tohle je nejlepší řešení,po technický stránce. Akorát pro montéry s před paneláku trochu málo "bolt-on". :lol:


:D :D :D

to fakt ale na 4 patre by to šlo ale asi 2x prvý a posledný :D
Jeep Grand Cherokee 4l, nejake hmlovky, 5" , AT BFG 31x10,5xR15, NP 231

Jeep Grand Cherokee 5,2l - zatiaľ cestná leštenka

www.jeepparts.sk
bratislava@jeepparts.sk
Uživatelský avatar
Andrej
Offroad expert
 
Příspěvky: 757
Registrován: úte, 02 led 2007 17:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Oscar » stř, 14 led 2009 20:55

harley píše:On ale myslel uříznout dif-banjo od nohavic,ten natočit do požadovanýho úhlu ale při zachování správný geometrie nápravy/řízení.

Tohle je nejlepší řešení,po technický stránce. Akorát pro montéry s před paneláku trochu málo "bolt-on". :lol:


Přesně takhle jsem to myslel. :P
Jinak mě na tenhle nápad přivedl Hopík u nějakýho piva někde na závodech. :wink: Bolt-on to sice není,ale to ani výroba kardanu o dvou dvoukřížích a myslím,že když už jdu oslovit někoho se soustruhem,tak je už jedno jestli s kardanem,nebo nápravnicí. Jenom můj názor.
Slovo nejde neexistuje,buď nechci,nebo neumím....
no road?go jeep!
Uživatelský avatar
Oscar
Offroaďák
 
Příspěvky: 657
Registrován: pát, 27 led 2006 03:18
Bydliště: Brno

Příspěvekod dado » pát, 16 led 2009 21:12

Tak som to prave prerobil.
Zistil som, ze hruska nebola rovno z kardanom, ale bola vyssie asi o 3 st. voci vystupu z pridavnej prevodovky. Cize presraty uhol.
Pri montazi som to mal na 100% presne. :roll:
Takze som dal hrusku a kardan tak, ako ma byt a este som vystup difu znizil o 3 stupne voci vystupu z pridavnej prevodovky.
Teraz pri jazde bez pripojeneho predku uz kardan nevibruje.
Pri pripojeni predku, ale stale vibruje. Avsak menej a pri inych rychlostiach. Zacina to pri 40 km/hod a konci pri 60 km/hod. Pri vyssich rychlostiach uz nevibruje.

Zistil som vsak, ze aj ked su montazne body na ramenach v rovnakej vzdialenosti. Pri zalozeni a utiahnuti je osova vzdialenost skrutiek laveho ramena 45 mm a praveho 47 mm. Ale myslim, ze to nie je problem vybracii.
Uživatelský avatar
dado
Offroaďák
 
Příspěvky: 639
Registrován: čtv, 13 říj 2005 14:50
Bydliště: Rimavská Sobota , Slovensko

Předchozí

Zpět na Grand Cherokee - Úpravy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník