2-3" lift opotřebení podvozkových skupin a pohonu

ZJ, WJ, WK, XK

Moderátoři: harley, Marty

2-3" lift opotřebení podvozkových skupin a pohonu

Příspěvekod motohanz » stř, 19 bře 2008 00:41

chtel bych se zeptat jake mate zkusenosti s rozdilem opotrebeni u Grand Cherokee u 2-3" liftu na podvozku a kardanech a podobne, ptal jsem se na to servisaka a ten rekl at se na to vyseru, te budu furt neco menit s vetsima kolama mi bude blbe radit automat a tak, je to pravda? :?:
Uživatelský avatar
motohanz
Čtyřkolkař
 
Příspěvky: 127
Registrován: úte, 19 úno 2008 16:54
Bydliště: Praha

Příspěvekod John » stř, 19 bře 2008 06:15

Jak se to vezme. Když zvedneš starý auto, mohou se začít projevovat určité závady, které předtím nebyli patrné(kříže apod). Ale nemyslím si, že by spolehlivost jinak třeba nových dílů, u 2-3" liftu klesla někam pod 80-90%. Větší kola vyžadují pomalejší převody, to je známá věc a u Jeepů je výhoda, že převody na trhu jsou.
Uživatelský avatar
John
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3338
Registrován: sob, 07 říj 2006 14:57

Příspěvekod kaštan » stř, 19 bře 2008 07:36

Pokud myslíš tím opotřebením silenbloky,tak ty odcházejí i tak(je to jen guma) ,jinak jsem si nevšiml,že by se něco muselo často měnit.Nemám vyměněné převody a nějak mi to nevadí a automat si na 31 taky zvykl :lol: .
Jeep Wrangler 2,5 sport,mírně zvedlý
Eagle vision 3,5 TSI
Uživatelský avatar
kaštan
Offroaďák
 
Příspěvky: 580
Registrován: ned, 06 lis 2005 18:02
Bydliště: okr.Opava

Příspěvekod HonzaK » stř, 19 bře 2008 08:52

silentblokům ten lift ani tak nevadí, pokud je povolíš a utáhneš po zvednutí v zatížené jízdní poloze auta jako spíš potom jízda v terénu a hlavně křížení. To jim na životnosti nepřidá.
U takhle malého liftu stejně nějaké moc velké kola nevejdou, tak tady bych se toho nebál. Spíše se může projevit to že s montáží větších kol dáváš většinou disky s mínusovým ET nebo podložky pod kola. To není zrovna přínos pro ložiska kol, hlavně vpředu. Mají už něco za sebou po těch letech provozu a může se po nějaké době objevit problém.
Kardanové kříže budou pracovat v jiném úhlu a taky pokud nejsou v top kondici jim to zrovna nepomůže.
Celkově se ti spíš dříve projeví věci které už jsou teď načnuté.
Nissan Patrol Y60 kraťas, další červený "Šrotík"
Uživatelský avatar
HonzaK
Offroaďák
 
Příspěvky: 697
Registrován: úte, 21 úno 2006 23:09
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod harley » stř, 19 bře 2008 08:55

Já vždycky, k Honzovýmu příspěvku, musím jen dodat: :P 8) 8)

K převodovce. Mě 31" na mým autě byly znát a byl to jeden s důvodů,proč jsem přešel na 29" . Přímo s 31" jsem šel na origo 28" a to byl markantní skok jak auto jelo!.
Nejde ani tak o to,že převodovka řadí blbě.Ona řadí dobře furt ale v nevhodnou chvíly pro konkrétní velikost kol a zátěž.
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod HonzaK » stř, 19 bře 2008 08:59

dík :oops:
Nissan Patrol Y60 kraťas, další červený "Šrotík"
Uživatelský avatar
HonzaK
Offroaďák
 
Příspěvky: 697
Registrován: úte, 21 úno 2006 23:09
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod motohanz » stř, 19 bře 2008 10:27

harley píše:Já vždycky, k Honzovýmu příspěvku, musím jen dodat: :P 8) 8)

K převodovce. Mě 31" na mým autě byly znát a byl to jeden s důvodů,proč jsem přešel na 29" . Přímo s 31" jsem šel na origo 28" a to byl markantní skok jak auto jelo!.
Nejde ani tak o to,že převodovka řadí blbě.Ona řadí dobře furt ale v nevhodnou chvíly pro konkrétní velikost kol a zátěž.


tak nejak jsem myslel to razeni blbe... :) v terenu tomu autu moc nedavam, spis ho setrim a teren u me probiha pianko...spis je to tak ze se mi zvedly auto libi...to je tim jak furt jezdim okolo toho harleyova... :)
Uživatelský avatar
motohanz
Čtyřkolkař
 
Příspěvky: 127
Registrován: úte, 19 úno 2008 16:54
Bydliště: Praha

Příspěvekod Andrej » stř, 19 bře 2008 11:59

Každopádne pri kupe staršieho auta by som doporučil vymeniť všetky gumené silenbloky na ramenách a podobne na motoru ak su načate. Zmena je hned cítiť. Ja to idem tento víkend a zároveň zamením ramená čo som si nechal povirábať na 4" lift 8)
Jeep Grand Cherokee 4l, nejake hmlovky, 5" , AT BFG 31x10,5xR15, NP 231

Jeep Grand Cherokee 5,2l - zatiaľ cestná leštenka

www.jeepparts.sk
bratislava@jeepparts.sk
Uživatelský avatar
Andrej
Offroad expert
 
Příspěvky: 757
Registrován: úte, 02 led 2007 17:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod harley » stř, 19 bře 2008 12:19

Já bych ještě doporučil dát místo gum,polyuretan. Na silnici auto bude stabilnější a nevadí jim velký křížení,jako gumám,který se můžou přetrhnout.
Sada na nápravu,8 silentbloků,příjde skoro na stejno jako gumový silentbloky.
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod yorsian » stř, 19 bře 2008 12:53

harley píše:Já bych ještě doporučil dát místo gum,polyuretan. Na silnici auto bude stabilnější a nevadí jim velký křížení,jako gumám,který se můžou přetrhnout.
Sada na nápravu,8 silentbloků,příjde skoro na stejno jako gumový silentbloky.


nevíš kdo ty poryuretany dělá za slušnej peníz ? mě jen předek nacenili na 11 litrů což mi nepřipadne jako super kauf( origo gumy z toyotz stojej asi 7 litrů)
Všem nepřátelům země České , hlavy dolů

TOYOTA
Uživatelský avatar
yorsian
Offroad expert
 
Příspěvky: 772
Registrován: stř, 14 bře 2007 21:02
Bydliště: BRNO

Příspěvekod harley » stř, 19 bře 2008 13:03

Já je kdysi kupoval tady:
http://www.explorerprocomp.co.uk/acatal ... ushes.html

8 silentbloků,komplet na přední nápravu,78 Liber plus asi dvacka za poštovný.

Dole maj i na Toyotu ale nevím jestli na tvůj typ.
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod Andrej » stř, 19 bře 2008 13:03

yorsian píše:nevíš kdo ty poryuretany dělá za slušnej peníz ? mě jen předek nacenili na 11 litrů což mi nepřipadne jako super kauf( origo gumy z toyotz stojej asi 7 litrů)


Kurna to ich máte pozlatené na tých toy?? mna origo silenbloky do náprav komplet 16 ks vyšlo na nejakých neclých 7 tis ale Sk 8)
Jeep Grand Cherokee 4l, nejake hmlovky, 5" , AT BFG 31x10,5xR15, NP 231

Jeep Grand Cherokee 5,2l - zatiaľ cestná leštenka

www.jeepparts.sk
bratislava@jeepparts.sk
Uživatelský avatar
Andrej
Offroad expert
 
Příspěvky: 757
Registrován: úte, 02 led 2007 17:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod JaCi » stř, 19 bře 2008 13:20

ja vim o http://superpro.motorteam.eu/od-gumy-k-superpro.html

cenik pro jeepa je primo zde: http://superpro.motorteam.eu/cms/cenik/jeep-4x4.pdf

....ale prijde me to hoooodne
...rikat Patrolu dzip je stejny jako rikat vetroni tryskac...
Jeep WJ 4,7 V8 a Mitsubishi Pajero I 2,6 zivim se sitema a compama a autum mooc nerozumim :-(
Uživatelský avatar
JaCi
Offroad expert
 
Příspěvky: 780
Registrován: stř, 28 bře 2007 15:29
Bydliště: Plzen

Příspěvekod yorsian » stř, 19 bře 2008 13:27

dik za tipy ale na 90-ktu nic , budu hledat dál od ome je to ranec
Všem nepřátelům země České , hlavy dolů

TOYOTA
Uživatelský avatar
yorsian
Offroad expert
 
Příspěvky: 772
Registrován: stř, 14 bře 2007 21:02
Bydliště: BRNO

Příspěvekod yorsian » stř, 19 bře 2008 13:28

dik za tipy ale na 90-ktu nic , budu hledat dál od ome je to ranec
Všem nepřátelům země České , hlavy dolů

TOYOTA
Uživatelský avatar
yorsian
Offroad expert
 
Příspěvky: 772
Registrován: stř, 14 bře 2007 21:02
Bydliště: BRNO

Další

Zpět na Grand Cherokee - Úpravy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník