XaX's Wrangler YJ 4.0 - Evolution

CJ, YJ, TJ, LJ, JK

Moderátoři: harley, Marty

Příspěvekod XaX » sob, 17 dub 2010 19:37

Po chvíli mám zase drobný pokrok - podařilo se mně vyrobit trubku, naohýbat ji, udělat jí zakončení a namontovat :-) Podařilo se mně sice nejprve ukončit ji jednoduchým pertlováním, což jsem zjistil že je k ničemu, takže jsem si našel jak se dělá dvojité, a povedlo se. Teda budu se vytahovat až budou ty brzdy opravdu prokazatelně fungovat, zatím je jen trubka na autě, ale ještě tam pořád není zadní náprava.

Protože jsem měl docela velký problém najít jakýkoliv popis, jak se ta pertlovací sada používá, v češtině, a není nad to, mít možnost se podívat na pár obrázků, tak sem dávám odkaz na video na YouTube, které je podle mně přesnou ukázkou postupu. Teda když se na začátku neleknete toho chlapa, co to předvádí :-D Holt asi typickej američan ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=qNePrGR1D-s&feature=related

Pokud by někdo potřeboval, tak k tomu můžu napsat postup v češtině, některé komentáře, co k tomu má, jsou poměrně důležité, angličtina se hodí ;-)
My Passion - My Jeep

Wrangler Evolution:
http://pasecny.wordpress.com
Uživatelský avatar
XaX
Autoškolák
 
Příspěvky: 314
Registrován: pát, 20 led 2006 08:36
Bydliště: Říčansko

Příspěvekod XaX » pon, 26 dub 2010 10:16

Po víkendu zase pár novinek - mám hotové všechny brzdové trubky, krom jediné, podařilo se mně sundat i ocelovou pružinu, která chrání trubku k levému kolu skoro po celé délce, a tak nová trubka je opravdu v plné parádě.

Ovšem narazil jsem na další problémy. Když jsem demontoval plastový kryt za nárazníkem, tak jsem zjistil, že na rámu vepředu místy není už žádný lak, ale jen rez. Následovalo broušení a takové to začišťování, no a pak jsem se rozhodl, že sundám pro jistotu celý nárazník, a rovnou ho obrousím a nastříkám, aby vypadal trošku k světu. Tak jsem ho demontoval, a zjistil, že v rámu je vepředu slušná sbírka bahna, jenže to dostanu ven jedině vodou. No a jsme u problému, že auto stojí v garáži, a nemá zadní nápravu a brzdy, takže řešení se odkládá do chvíle, než dám dokupy brzdy a hlavně namontuju zadní nápravu.

Tak asi obrousím ten nárazník, a připravím si jej na další práci, no a pustím se zase zpět do brzd...
My Passion - My Jeep

Wrangler Evolution:
http://pasecny.wordpress.com
Uživatelský avatar
XaX
Autoškolák
 
Příspěvky: 314
Registrován: pát, 20 led 2006 08:36
Bydliště: Říčansko

Příspěvekod XaX » ned, 02 kvě 2010 19:52

Konečně jsem dneska našel chvíli času, a namontoval brzdové rozvody do auta. Není to úplně hotové, ale trubky jsou tam kam patří, a musím se teď zaměřit na zadní nápravu.

Pár obrázků na doplnění:

Demontovaný a vyčištěný rozdělovač brzd
Obrázek

Nová trubka, napojená na brzdovou hadici
Obrázek

Nové trubky, všechny jsou už na místě, jen čekají na montáž rozdělovače
Obrázek

Přední rám, bez nárazníku, je demontovaný chránič brzdové trubky (plech)
Obrázek

Rozdělovač napojen na nové trubky
Obrázek

Ještě zapojit konektor snímače, a hotovo.

Takže teď musím namontovat zadní nápravu, složit zadní brzdy, napojit všechno kam patří, a odvzdušnit brzdy, a můžeme pokračovat :-)
My Passion - My Jeep

Wrangler Evolution:
http://pasecny.wordpress.com
Uživatelský avatar
XaX
Autoškolák
 
Příspěvky: 314
Registrován: pát, 20 led 2006 08:36
Bydliště: Říčansko

Příspěvekod XaX » ned, 16 kvě 2010 20:54

A jedem dál...

Dneska jsem konečně dorazil brzdy, tedy napojil všechno co zbývalo, složil bubnové brzdy, i když teda pakny budou potřebovat vyměnit, a bubny přetočit, je to dost velká mizérie. Ale na tu hrůzu to bude pořád lepší, když aspoň trubky budou v pořádku. Zkontroloval jsem, jestli to všechno těsní, a je to snad v pořádku, tak snad to bude taky brzdit.

Takže teď zbývá jen nalít olej do nápravy, napojit zadní kardan, a první část je hotová.

Pak samozřejmě následuje otočení zadní nápravy, ještě zapojit ARB, a takové další "drobnosti". No a protože mně to zatím všechno jde pomalu jak hladovému sr..., tak to asi budu opravovat do vánoc, jestli ne dýl :-(
My Passion - My Jeep

Wrangler Evolution:
http://pasecny.wordpress.com
Uživatelský avatar
XaX
Autoškolák
 
Příspěvky: 314
Registrován: pát, 20 led 2006 08:36
Bydliště: Říčansko

Příspěvekod XaX » pon, 14 čer 2010 10:27

Konečně nastal zase jeden den, kdy bylo uděláno všechno co bylo potřeba kolem domu, a dostal jsem se na chvíli do garáže. Stálo to docela zato, protože jsem potřeboval už relativně málo, aby auto vyjelo z garáže.

Tedy k věci.

Nejdřív jsem musel nalít olej do diffu. Sehnal jsem si tenhle ten, co odpovídá specifikaci, udávané pro ARB koše s užitím v terénu (85W90):
Obrázek

Olej jsem nalil úspěšně až po zátku, zašpuntoval, a hotovo :-) První bod splněn?

Takže dál ? namontovat opět kola. To znamená podepřít nápravu heverem, nadzvednout a tradá ? auto po půl roce nestojí na stojáncích, ale opět na vlastních kolech. Heuréka!!!!

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Následovala kontrola brzdových trubek, jestli to někde ještě neteče. No a překvapení ? teklo :-( Přesněji řečeno, na rozdělovači brzdového tlaku byla shora loužička. Na fotce to není teda skoro vidět, ale je tam. Takže jsem ještě znova dotáhl přední holendr, a po chvilce provozu to vypadá, že už to opravdu těsní.

Obrázek

Takže zpátky k nápravě. Teď už v podstatě stačilo napojit hadici odvlhčení (nebo co to je zač, co vede do levé nohavice nápravy?), natáhnout hadici ARB k nárazníku a zajistit odborně drátem :-), opět přimontovat zadní kardan k diffu, a pár drobností.

No a nad rámec příprav jsem vyhodil ven všechny zadní koberce, protože jsem hodlal auto umýt i vevnitř. Trošku mně překvapil ? nemile ? vzhled podlahy za řidičem.

Obrázek
Obrázek

Ale mohlo být hůř ?

Auto jsem konečně umyl, teda v mezích možností, bahna z něho vypadalo víc než dost, teď už by to mělo být trošku veselejší, něco na něm dělat. Sice to měl být v podstatě první krok, no ale co se dá dělat ;-)

Teď budu muset dodělat ještě zhruba toto:

nárazník je dole, musím ho očistit a pořádně natřít
sundat zadní nášlapy, totéž co nárazník
protáhnout dovnitř hadici ARB
otočit zadní nápravu, aby byla hruška diffu v ose s kardanem
sehnat kompresor ARB
natahat všechny potřebné dráty, a zapojit ARBčko
ošetřit nějak podlahu
sundat lepidlo po fóliích z oken
nechat udělat komaxit na discích
asi sehnat nové gumy ? ty stávající už mají nejlepší léta za sebou
a ono se ještě něco najde ;-)

Obrázek
My Passion - My Jeep

Wrangler Evolution:
http://pasecny.wordpress.com
Uživatelský avatar
XaX
Autoškolák
 
Příspěvky: 314
Registrován: pát, 20 led 2006 08:36
Bydliště: Říčansko

Příspěvekod XaX » pon, 14 čer 2010 10:28

EDIT:DELETE
Naposledy upravil XaX dne pon, 14 čer 2010 10:31, celkově upraveno 1
My Passion - My Jeep

Wrangler Evolution:
http://pasecny.wordpress.com
Uživatelský avatar
XaX
Autoškolák
 
Příspěvky: 314
Registrován: pát, 20 led 2006 08:36
Bydliště: Říčansko

Příspěvekod XaX » pon, 14 čer 2010 10:30

Vzhledem k "formátu" těch mých poznámek jsem se rozhodl je trošku "konsolidovat", takže je začínám publikovat ve formě Blogu.

Kompletní historii, a také každé další pokračování najdete ode dneška ZDE:

http://jumbo73.spaces.live.com/blog/
My Passion - My Jeep

Wrangler Evolution:
http://pasecny.wordpress.com
Uživatelský avatar
XaX
Autoškolák
 
Příspěvky: 314
Registrován: pát, 20 led 2006 08:36
Bydliště: Říčansko

Příspěvekod XaX » pon, 19 črc 2010 12:47

Pokračování:

http://jumbo73.spaces.live.com/blog/

Kompletní popis převeden:
Sice nebylo stále moc času, ale na kosmetiku konečně došlo, tedy pustil jsem se do oprav částí, které jsou zasažené rzí, a je potřeba je opravit. Těch je bohužel hodně, ale zkrátka je beru jednu po druhé.

Začal jsem tím, že jsem konečně přebrousil nárazník a stupačky. Natřel jsem oboje základovou barvou, a nakonec dvakrát přestříkal černým matným lakem. A voilá:

Obrázek
Obrázek

Ovšem teď nastal větší problém - obroušení zadního nárazníku. Přední je v pohodě, to je prostě kus železa přidělaný na rám, ale zadek, to je vlastně součást rámu. Původně jsem zamýšlel sundat vyloženě šušplech pod nádrží, nakonec jsem to nechal být, jen jsem ho popustil dolů, a pustil jsem se do broušení.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Tím jak jsem povolit čtyři matky, co drží šusplech nádrže, se mně otevřel neradostný pohled do útrob pod nádrž, a je tam bláta na dvě auta. Takže plech prostě bude muset jít dolů. Akorát zatím nevím jak to provést, protože nádrž půjde s ním, a tím i všechny hadice atd. Musím se mrknout do manuálu, co tam píšou k demontáži nádrže :-)

Obrázek

Když jsem už byl v tom povolování, tak jsem se rozhodl, že sundám i držák rezervy. povolil jsem pět šroubů, co ho drží na dveřích, a bylo pod ním hezky nastláno bláta. Tak jsem dveře umyl, a držák čeká na obroušení a natření.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Ještě v rámci broušení jsem chtěl sundal obě podložky, co drží kastli na rámu. Jenže ouha ? zabral jsem za šroub, a jeden jako druhý udělaly lup ? a bylo po šroubu. Tak jsem na jedné straně sundal gumový kryt z podběhu, jestli se tam na něj nějak dostanu, jenže to zdá se nejde. Tak budu muset vymyslet, jak na to.

Obrázek
Obrázek

Po obroušení nastala veselejší fáze ? natírání. Nárazník dostal základovku, teď to musí vyschnout, a pak ještě nastříkat, a zezadu to bude OK. Akorát nevím, jestli zvládnu nějak sundat tu nádrž.

Obrázek

No a když jsem byl v té práci, tak jsem se donutil natřít barvou na podvozek i ty části předku rámu, co jsou z velké části schované pod nárazníkem. Tak by to mělo být chráněno před povětrnostními vlivy :-)

Obrázek

aktualizace tasklistu:

nárazník je dole, musím ho očistit a pořádně natřít
sundat zadní nášlapy, totéž co nárazník
obrousit zadní nárazník, natřít základem
nastříkat
protáhnout dovnitř hadici ARB
otočit zadní nápravu, aby byla hruška diffu v ose s kardanem
sehnat kompresor ARB
natahat všechny potřebné dráty, a zapojit ARBčko
ošetřit nějak podlahu
sundat lepidlo po fóliích z oken
nechat udělat komaxit na discích
sundat šusplech nádrže, vyhnat všechno bahno a ošetřit
asi sehnat nové gumy ? ty stávající už mají nejlepší léta za sebou
a ono se ještě něco najde ;-)


No a hlavní kámen úrazu teď je, jak sundat nádrž, respektive ten šusplech...[/img]
My Passion - My Jeep

Wrangler Evolution:
http://pasecny.wordpress.com
Uživatelský avatar
XaX
Autoškolák
 
Příspěvky: 314
Registrován: pát, 20 led 2006 08:36
Bydliště: Říčansko

Příspěvekod XaX » ned, 25 črc 2010 21:26

Další krok - demontáž nádrže:

http://jumbo73.spaces.live.com/?_c02_vws=1

Opět další víkend a opět další práce.

Jelikož jsem se pustil do demontáže nádrže, musel jsem začít vypuštěním benzínu. Pořídil jsem si na to 50-ti litrový sud, a pustil jsem se do spouštění. To mně trvalo docela dlouho, ono malou hadičkou s pěti milimetrovým otvorem to teče prostě pomalu :-)

Další věc, co jsem udělal (přesně podle návodu), bylo uvolnění tlaku v okruhu. Nejdřív se má odpojit mínus z baterky, a sundat víčko nádrže. Potom pomocí nějakého nástroje typu tužka :-) uvolnit tlak přes testovací ventil (test port) na rozvodu paliva na motoru, bacha, je potřeba mít kolem nejlíp něco savého, a raději si vemte brýle, je to dost natlakované ;-) Já jsem si vzal takový malý sekáč s plochým hrotem, a kolem něj omotal hadr, a poté byl docela slušně mokrý od benzínu.

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1m35gQrhtVBvwrJI4e77aaDkZfgIM6B145LzaSwYj012ojE_p5iBJ7UyNfvJGE6Qexw7u92cKQseKw9RlGToM99Z-MYGjoFzqT_j99mmeOLYylygitAYOvl8x5-DDPt9sITn9O_ZfS_OrVHQvkZXkDow/image[2].png[/img]

Potom jsem odšrouboval hrdlo nádrže. Jde to sundal asi i bez toho, ale díky tomu, jak jsou tvrdé hadice, tak bez uvolnění toho konce od kastle se to skoro nedá uvolnit. Je to šest šroubů, na obrázku je už po demontáži. Sundat ty hadice je fakt náročné, je nutné s nimi kývat a silně táhnout od nádrže, a ono to nakonec sleze, jen to chvíli trvá. Další obrázek je pak už demontované hrdlo spolu se dvěma hadicemi. No a poslední jsou dvě hrdla nádrže, už ucpané (rozhodně doporučuji - nepořádku je kolem bohužel všude dost).

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mk-bokd_cMTEabAo7eV_N18CVXrskPLhoFaEI4NpBgWG8mIFYZN_6Ypcc7aq5X-TXpUTL2YCkF36NxYjxkq7Eiu3IFhLMm_GX2ahDg4_YmZykE9PLkBH__k84NQA3A3DmElly8rKYp3rzEAbRRWAiuQ/IMG_4741[2].jpg[/img]
[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mlgu8gunKq5gxStNDZOTSPeYyylPgaCHXOmD2NX7EaSoQfIlXkjGD8c9Y3XL54NDcgyb8uC-kkfEpgS5S_ydpL7LrPNTiY_1xjxBwbiKmNGDV5-8ktL4WNGhTaHqc190miWe76diux6DRm2zj98RcFQ/IMG_4742[3].jpg[/img]
[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1m6drZTAJ_poIGytRy27InnIUEVPZjLGOeH-D394nprOQ-bO0n3rIBCSWUPOg_BzYvL0rR2F27FQ8EVDDkUy54YrOaFW4E38sW7IIzTs4gZmhB8n82oKEOCQ4OAFheQeWwxqMmAHx4VuXNiUFj4_4z1w/IMG_4743[2].jpg[/img]

Nádrž jsem podepřel heverem (se špalkem, je přeci jen moc vysoko), a začal povolovat šrouby - vzadu jsou čtyři, vepředu tři. Bacha, třmeny, kterými drží nádrž se skid plate dohromady, ty nepovolovat (mají takové gumové krytky).

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mmvgrSgaMhCuhiItd3lyCKstzKa-H8vxyrzH4lsysScLm1iWvtqWYnoItL1vUOAWdAQamkivUDc4SmM91Y9-05oXgWU6EPEkbLEL_LMPHV4bXN5gLQQHXHkW82DG96IgTZYbXhJrKr3QzA2BlvMgwOQ/IMG_4749[2].jpg[/img]
[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mExLDaJk9zg3kA0EJ1MA3lKBEJngVKqMK0n9NSlGWkwOJ6CITGZiwV8tJh8kixlYf57yYptc5PABcW1ftIEmaW4x72zfkJbYHrxl73kO7W_Q6CS3jjeGtm1IhDjrEs1cDUHmXjYl6Q5yGOUKNUlDmmw/IMG_4751[2].jpg[/img]

Šroubky povoleny, tak pokračujeme (nešlo to snadno, byly slušně zarezlé).

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mrF6ZfnCwt81yNodtu4AVX9PipEmUQ7kiHhVvf7-RWWDugpODlK5MZK6kb3ecCfBGGl8kEv3M5FXDxuisnkCbUqUbWXBc09cq-mk39gHJuKnfFo0Hx7EJdzpx5CbnlkGJ86DaP1B3v3-QHBfRda4Oow/IMG_4752[2].jpg[/img]

Další krok - odpojit tři hadice. Dvě jsou připojené pomocí stahovacích kroužků (nebo jak se to správně jmenuje), jedna je jen nasazená. Bacha, po povolení z nich tečou zbytky paliva. Stáhnout jdou docela lehce. Ještě detail - spoje jsou přístupné ze strany před nádrží, víceméně jsou nad nápravou, přímo u rámu, po kterém jsou vedené palivové trubky.

No a pak už stačí spouštět. Pozor - napravo se zachytí nádrž o výfuk, je potřeba začít touhle stranou, a dostat nejdřív dolů tuhle část.

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mzj-Dz6ezfXlxs9EJBekima4OHgoeDLyBQIHWiSogyoUC9-zsPdIZMK8BiAUjkycFMYiLYrE3xjNMGy01J1phWu0FsywWEGiPmfq6dqa4X8ltMRiecdS9NQBu3tZ1GO_lPCGKVqOcIY2WLYZi5gj8wQ/IMG_4753[2].jpg[/img]

Pak na levé straně pozor na hrdla nádrže, no a po spuštění (já to teda raději udělal hned jak se dalo, tedy jakmile byl v dosahu) odpojit kabel čerpadla atd. , je to jeden konektor, nic víc.

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mLZRd-doznJl8PZEEZml4D7AiM79ElJZd_1dAfQUsTgt1t6D4tcQaQYRbpCtcBRZw9SdVWN1fB2JLxAubD29r6_Jk5IHMP5bmstgK2Bj5eCeM5PtItkWLVY21MT_lMCIkIZt114oTfnV-2z4ZqSsSdQ/IMG_4754[2].jpg[/img]
[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1m-i2SOOjOospa8U2tXhrpPXHqEXOeeNF_xC41dAJ2Lmqzvz9_pi91orHHBDruxXpQD175KIx2EQep-GIESa1P_sT-7TnowmLMXkDMKvGV7ktV6QZat86mtf8kqlq0WrBshvnorvwbwF2tBAlYK7d4VQ/IMG_4761[2].jpg[/img]

No a je to dole

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mME0A3vn6mfBN9EigHUDFxOChB_jjuiJe91Unx9ETeTjeHQ4Q4jCzH0mp5il5surt_GtN7xaM0sJSVFgg7fym0UtWjmiXBkRB_YI-YlHtx5s94EXZv_LdBVFbLFtFUG6UhfWmysOmSxqj8A-tbwaDGw/IMG_4762[3].jpg[/img]

Tak a teď nastal problém, začal jsem povolovat třmeny, kterými drží nádrž v skid plate, jenže - jeden šroub rupnul hned, a druhý někde v půlce. Nechápu, z čeho jsou, ale praskly jak malina :-(.

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mYRfPknE1YDGd4exEWkrtkJV_c5F-kK44ZlDbfwDwgelVkjCqoXflduj7x5nsL6FyZo879azendRiVDUTHQDn-obFdbWVaz7bVZEDhd-VPVjT0anxOOm_N5-9xdZLLuBZGpK9FXcPZk4Ck-TZcU7tQA/IMG_4763[2].jpg[/img]
[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1m6B_EorihuQt6AQNhdB1zdfNtKctQqfQ5DgonMF7mIj91wxWftS5ALmZwLHqmuBjxTDXB3tDCvusShnimGW1kjd39GwxkKphK8aoyR7PQvnqSfWmFJf2SzGdLC3wypXbxgT0ojf16dwBezf6Hidrc_w/IMG_4765[2].jpg[/img]
[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mUhDV9SeFYBbLp-p2eLz-zTLcYHQJ-eYuLw6dZ-QMPA9RLvbn36pssQtcBsfHOKuh9htFxUPxDhZrgKYixEe2_lFOkVpeqtvSOqfGZ0ijTC7IVkZHhPXlWduTsVv5arXiCT5zIUE0_r7Mmg4AlEOnLg/IMG_4764[2].jpg[/img]
[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mk99K63vL2QJjN0ai949hn_RVEdlJ7u1oQhsDU17lHA9-f3oZRHN_k0NENj2o3Um3NHdSlNI5OgXoIC4BtLDhKoTi6Fjx-sfzbfPLKnPZgscq86ja7eVs6QEm5L2mAe_8GC4F0aJTFyMLedPuncj5Aw/IMG_4766[5].jpg[/img]

Nicméně povolené byly, potom je stačí trošku vyrovnat, a protáhnout hezky otvory ven. No a nádrž už jde pak ven sama :-)

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mbO9BTXd3HR9qHxM4VqVVdcYSVEn8CMSBEZNWvnLhLczyqEYYZBobJEx6RVz6r-ya_w1czf06JZmM86fK58qYO_G1NisfMlpYCwoKeGdGzMiPn_3tyDRch8KAsfV0n4M9iSJ526Vy6NAeGRokfBlokg/IMG_4769[4].jpg[/img]

Pohled na skid plate nebyl zrovna radostný. Holt mně čeká repase, ale s tím jsem pravda počítal.

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mWfZ0k391vMwLcUT0Jwl2f4TQ49_5z2ttUkgXSDKE7ANZvOQlXQ_C_Y_OtPt1HElZDnS2i5FnyteR-bkPFO1v_7uSDrnB--zZsDEtgBeBIJube8H11WSAF9lEBveCCRb6iU4OoXCRN8S_9bGEzW28dg/IMG_4767[2].jpg[/img]
[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mP_DMLj8SF_cjNyr7PPdhYTH7ELgv-ri4hrF5nZbBqzg-xoqm3qmx2frxgUiAwQe5uN0NwH4MPmRg9tLH71e6d3xo1YarEa87We6Dd6ToZx03hU48l3fEx1gqu15QXr09SVnTXAuDbcu0c_GKA6XcTw/IMG_4768[2].jpg[/img]

Nakonec pár pohledů pod auto bez nádrže, minimálně musím pořádně ošetřit nosník nádrže a zezadu nárazník.

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1myBPm3-9rrBa51VI1yAizTQmCYwIF-rY-1VHg2gKCMQ3krhJj35tBp6AiHvQ4Ld98IrXOQvqWKRGjYCfoekS5_lrSh-2KmaxYVRlG81YQmclC6xQzy96TXkFBLsLTB0vMuJSVGI82fxQMuIYKxEgrqw/IMG_4770[2].jpg[/img]
[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mgMLU80gMkjKkxSuMUDFrjE7Qd7TrMbFSzhWpIZVQMIacaWq_sDOKznJQpHAWWbnBnDIxXbO4jOGVf3cC9bkZqSTthq7FuX4HLCZNa968jVaANRRz3tDKAYd5ZXJ21AAIKy9Jl4H_XBaC8qV8JUwOkw/IMG_4771[2].jpg[/img]
[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mkaujhiYNaNkXlOuIeyQDDuDeoCnFNCmcSBgOzzziHuVJauUvn4A1pOMrZbLdPUw1EOR6Yxk0mDAccwdc-WIlS1d_NkBlhrhMI4IyY_AmJzHCd8-K-njEBJ2mYFJSCmZRMJQ9wbvh6scyvyDgbpnDGg/IMG_4772[2].jpg[/img]

Tak jsem zase o něco blíž opravenému autu, ale bohužel je to pořád stejné - s každou další prací se objeví další problém a opět další práce. Ale aspoň že vidím za sebou aspoň nějaký kousek hotového ;-)
My Passion - My Jeep

Wrangler Evolution:
http://pasecny.wordpress.com
Uživatelský avatar
XaX
Autoškolák
 
Příspěvky: 314
Registrován: pát, 20 led 2006 08:36
Bydliště: Říčansko

Příspěvekod XaX » pon, 02 srp 2010 10:28

Pokračování - 22.

http://jumbo73.spaces.live.com/blog/

Tento týden se povedlo spíš jen něco málo, v podstatě jsem se pustil do přípravy skid plate nádrže, a oprav nějakých nedostatků na nosníku, a zadním nárazníku (tentokrát zezadu od nádrže). Všude bylo rzi až dost, tak zase přišla k užitku vrtačka a drátěný kotouč, a štětec s barvou na podvozky.

Začal jsem broušením toho skid-plate.

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1msou3aMWjNHZFm6dGoaFG7Za2nDlePM-4VxkqEtvE16hgcxl9nq-t5BxR9GVZpJcmDttp7NdadHZ_V8hf-kmkl4jScgxXicuwhi3FD7sQHPUv4V8hgymK6TufI3KrKUUMzTTrEWaMdJlHS42DN-oIkQ/IMG_4773[2].jpg[/img]
[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mvnvt4q0jnffq7YAbDOpXstdsN6muPU7ZfV4ODQnE23iezRlNRLI7bO5BlD-MMTDNf3T0EpusC4i1g5wW1V3dCtAIGmXqaWihWVS2_SQ4NtEfRF0LV-fhPLrJQCC1RNwzUQgEXIIT_-zOGtTMFu7E-w/IMG_4774[2]%203AB03456.jpg[/img]
[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mlBHmxkFSzRj7d2dsV4F2bxMt4O4TEBTznA1S-yZqk27atWJP8z5v53GYypIRHRWWdHPCoe6UXTa1qUOZz8xZ_tUJdK_pI6JOrpluCCNvjd_f9FuOF1BbbsCBSNaPmsl87nGRk8zB-tmkeh6JDmr-OQ/IMG_4775[2].jpg[/img]

Obrousil jsem co se dalo, sice to není do vysokého lesku, ale rezavá místa prokoukla, a všechno co mohlo odpadnout tak šlo prostě pryč. Pak už přišla na řadu barva na podvozky.

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mriLeZqp-dF3E_axCnZeu2De3SMm33o4TVsovNpnErv4AmHkElYH9Q2XZ7yKEKSLR4yownSdYfot9TGJN9BKQJIBBhYApYHq675nYaIPS53WVUIbVKG3ALmYu-GL-b9iDpQBSqrHJH7XSf0wz8zLTfg/IMG_4777[2].jpg[/img]
[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mFP4JqzKE5wFDkgLbNzpjBO3-zdyaa8mlMlvAzT03rH7qzH29DbXpRGudtrvmuEcg1vB8X5usaped4sT9gNdEXLFDG4NNdoEOz8QgU8RKN1bASXr3NOO5zwWps-y8m7Katov9RvQS4NkzvVxioybkJQ/IMG_4778[2].jpg[/img]

Natření bylo samozřejmě v pohodě, jen zatřít pořádně všechna prorezlá místa, a bylo to.

Potom jsem se pustil do nosníku na rámu, a zadního nárazníku. Obroušeno, opět natřeno ? no bohužel jen tam, kam jsem se dostal štětcem, míst, kam se nedá zespod dostat je bohužel taky dost.

V rámci natírání jsem povolil ještě dva šrouby, na tom nosníku na rámu, kterýma drží bouda. Bohužel, ze všeho se sype rez, a ty gumové součásti montáže boudy jsou v dost děsném stavu ? no není divu, po dvaceti letech. Navíc řada podložek je rezivá, a některé jsou téměř děravé.

Po povolení všech následujících šroubů, krom dvou co nešly, vypadal obrázek u všech asi takto:

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mKv5hMAqUOZYv21_TSc2LUznrMjbyUyJQK_c08eDaHEFUkiHBh6PS8sXUOIc4XVDtLqX2OeeUm-dHfawrjpMi1rb7aPrMGduuaDPXpw4XyzlbLDo7V196aeKo3uskkHBwB2GJa7q78eqjDSkEqEhuGw/IMG_4786[2].jpg[/img]
[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mazioXcTB6WNJdTFXnnCXI0aFNCt1Wg048r3r7vHkNFtRiuZMc9NuAEnoqsMm6ue21h85IhdoM5cQSyo5UHyLQxEqIsWzosYg2nuIF5ilBuEc5UDRUqlneTym8UDfmDU_Y33Azf9XQ2IHrqUC9rtYOQ/IMG_4792[2].jpg[/img]
[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mwTEmqSwNCFamesI6iW75yfzDYpPRsKKqffj7LjR25MSZbORPbkmxG-NdcoZ-zIEDD62r1-CsRdQVN8eCxOl49BXVx0dbA82FfKc0nlO0erY_-_hrFXbeaIah634nD3g1Dn_tjv77iUOwuuMARvDblQ/IMG_4783[2]%20025F6B67.jpg[/img]

Šrouby nevypadají špatně, asi budou novějšího data (zřejmě z liftové sady), ale ty gumy atd. jsou děsné.

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mwmm-8bJbj8ZBH3VWEjiM4zvecqiF5EZNmlfzgkDLtQvc8m_MPvS5FvUyRtmV67fq3jdxF-eJLeWtqvvfhz6M4TYYFjexDm2ojplbxSpBBtbQtXF8jucpq6PPnMtN2Y9YfAgt6ulov-Jest_08AChcA/IMG_4790[2].jpg[/img]

Tak jsem ještě stačil akorát umýt tu gumu, co izoluje nádrž od skid-plate, a umýt samotnou nádrž. po koupeli už nevypadá ani jedno tak děsně.

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1miS8iT9BinLsYTYAFARb6wtVwT5L7tVk6BrZxrSNmB646VCe7H3CG59tMnS1FgT3pWQxXUISvR5nmvLF64X6WYXXMGtbc81NhfJKzJDa6Di4KYLAUnEk_yIwM91GYd7Rcp7Z2AyRFlbvJDdpjIlzLWA/IMG_4782[2].jpg[/img]
[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mI1RcwPqCl538L00Ris_5pTrRbaSx6JRdsm9vPjNSl0O4SET1fDeZjFFGytYqGEh72CzuxeXG-hy8kaWPMQU2-2FfU8g7GgWsrsjgxxPquaw5UUF_dIGUxqUdYasADvsvrJlqYym6Y_yo8in3jGmG6Q/IMG_4794[2].jpg[/img]

To je pro tentokrát všechno, pokud se u nás tento týden nic nenarodí, tak snad o víkendu bude pokračování :-)

EDIT:

Ouplně jsem zapomněl na jednu věc, a to totálně zamrzlé dva šrouby, respektive matky. Jsou to takové ty tisícihranné, a ani jedna nejde povolit. Jeden šroub se navíc nestydatě protáčí někde nahoře v kastli, takže ač jsem dělal všechno možné, povolit to prostě nechce:

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mlTH6PXKBjRvlacr2-yWlVSGBHvxRtkGD5UHFZn6BOqo9cZAWTb3LueOgkKdC90OxpEbFxMS51x3BlXxzuKzPnLMFmTYHomz4zR2kilcTcO_4NPldlMrbMLHVpyih0DgFAScUe3OQdpP3f6ERsYEz0Q/IMG_4789[2]%202FECAD4D.jpg[/img]

A teď babo raď :-(

Jo a ještě aktuální task-list:
aktualizace tasklistu:

DONE:

OK - nárazník je dole, musím ho očistit a pořádně natřít
OK - sundat zadní nášlapy, totéž co nárazník
OK - obrousit zadní nárazník, natřít základem
OK - nastříkat
OK - protáhnout dovnitř hadici ARB
OK - sundat šusplech nádrže, vyhnat všechno bahno a ošetřit

TODO:

otočit zadní nápravu, aby byla hruška diffu v ose s kardanem
sehnat kompresor ARB
natahat všechny potřebné dráty, a zapojit ARBčko
ošetřit nějak podlahu
sundat lepidlo po fóliích z oken
nechat udělat komaxit na discích
asi sehnat nové gumy ? ty stávající už mají nejlepší léta za sebou

NEW:

vyměnit komplet montážní prvky body
My Passion - My Jeep

Wrangler Evolution:
http://pasecny.wordpress.com
Uživatelský avatar
XaX
Autoškolák
 
Příspěvky: 314
Registrován: pát, 20 led 2006 08:36
Bydliště: Říčansko

Příspěvekod XaX » pát, 06 srp 2010 22:20

EDIT>DELETE
Naposledy upravil XaX dne pát, 06 srp 2010 22:24, celkově upraveno 1
My Passion - My Jeep

Wrangler Evolution:
http://pasecny.wordpress.com
Uživatelský avatar
XaX
Autoškolák
 
Příspěvky: 314
Registrován: pát, 20 led 2006 08:36
Bydliště: Říčansko

Příspěvekod XaX » pát, 06 srp 2010 22:22

Včera jsem se do toho zase na chvíli pustil, a upřímně, nejraději bych nafackoval tomu, kdo tam montoval naposledy ten lift kit. A to hned ze dvou důvodů. Posledně jsem psal, že nemůžu povolit dvě matky. Po krátké diskuzi na jeep-club.net jsem došel k závěru, že věci možná nejsou tak jak se zdají. Tedy to, co vypadá jako matka na šroubu, nemusí být matka na šroubu, ale šroub, kde roli hlavy hraje napevno (nějak) přidělaná matka. Zkusil jsem s tím otáčet na té straně, kde se to na první pohled protáčelo v karoserii, a voilá:

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mmzaXKnnhoGx_ImzT9jldeDq1WkZJ2wJHGhxa5D30fNPGMNUwcM3m5EoS8rBeqCXffeUH0h4WuCabWuVgjvMYI5ikgs1QXlSjmbIWOeXHz-dFB19ARcYhqhiRM477zDo74xaLtBnWUiA4_VBoG4fl1A/IMG_4795[2].jpg[/img]

Z karoserie jsem vyšrouboval něco, co sice zespoda vypadalo jako šroub a na něm matka, ale ve skutečnosti to byl takový ten oboustranný šroub, a na jednom jeho konci matka, sloužící jako hlava šroubu. Taky řešení, ale kdo to má poznat, že to někdo takhle zbastlil? Kdyby to aspoň bylo jen na jedné straně, ale bylo to symetricky na obou stranách.

Ale budiž ? problém vyřešen, oba šrouby povoleny, jdeme dál.

Začal jsem se zvedáním kastle, hi-lift odvedl dobrou práci, a tak jsem získal dostatek prostoru, abych se dostal k těm dvěma šroubům vzadu, co se utrhly při povolování.

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mLf1o0t3nCUAk6ex6Dy8zSsJNaBEL89K9LLD-g3bT3K_-660fPri5jg5R84ipiHyfz6DRIN2eJIrK2dJSNywys2hBu7pKXOVZjNLnJBiR3oMREMXTGG8SGsPT-Gmm53PoNc7_ia58q2SpHwjgEbwqRg/IMG_4799[2].jpg[/img]
[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mk88lkRuW9aR5k746EFQGpJzodXWOU_S8bSSm_rSjRp1QeIqw8lnn5tn-Zj34BmnYwIpTEbZYc6zM5vTHiHKmnJmPt4XIbeA_iB7KhXwPzdOWBzNpIjKlqeQxI3ex8KXf3SeXAXFxXa8iS0scKz8jHQ/IMG_4801[2].jpg[/img]

Napravo jsem ho řízl flexou, abych mohl sundat jak špalek liftu, tak ten gumový silentblok. Pak jsem se modlil, aby to šlo povolit sikovkama ? a světe div se, šlo to, a bez větších problémů!?! Takže jsem pojal podezření, že něco se šroubem nebylo v pořádku. Na protější straně jsem se už nenamáhal s řezáním, nasadil jsem do mezery sikovky a za chvíli byl šroub venku.

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mEv0yvWWy3E6lWnaIWSxGSrqp2cvVm1xFkQK3kNtnyIU_xC52EMOg7wKtRD0Et9MWA3inNqlZ3KCRdoLzxi8Z8DduWEAdFA3s5conLGW4kBU6EEYmTuPY7sIvkhYKYCaeBy7bETabdjX3KFjlp_86fw/IMG_4802[2].jpg[/img]

No a teď k tomu druhému bodu, kvůli kterému bych tomu dotyčnému ?autorovi? nafackoval. Protože mně začalo být velice podezřelé, proč tak snadno ruply, když kleštěma šly povolit poměrně snadno, tak jsem se na všechny šrouby pořádně podíval, a dost mně to vytočilo. Zjistil jsem totiž, že šrouby jsou navařované!

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mh8-cdbcN0Az1a-pYOkMt4s7Wlcn5zZgJUnmUo5fVv2ZUKGf7o9PGGNcq0sOspKx7c3yAZ5V8-bnRwO_1lKEkplU8-L3I-CGSM1x1AyLP-LqWkZQbbE5O6l-rEqlFInfdSG5ZGJLetOffAeOz2xqUvA/IMG_4804[2].jpg[/img]

Nevím proč a jak, ale konce několika šroubů jsou svařené, a přesně nad tím svárem dva z nich praskly! Představa, že celou kastli auta drží šrouby, jejichž pevnost v tahu i střihu se ani zdaleka neblíží originálu mně dost děsí :-( Rozhodně tedy plánuji vyměnit asi raději všechny šrouby, akorát jeden nějak vězí někde v podlaze, ten musím ještě dostat ven.

Poté co jsem vychladl, pustil jsem se do demontáže těch silentbloků. No mají zapotřebí výměnu, to tedy ano, a kastle bude taky chtít ošetřit.

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1maBvEXHyj79-zBaaNsJyYegldXf8mgolMv2rUyyzbMSx6iO12pmvLnhUMs8118jj05cji8MaQfyq7f2TZYcyUWStg7XwNcBvCayW6oohF1kEhJEtUpglf_UVrE_ZPyOMOJTr2oL1DMgZcMVIAhPP5Qw/IMG_4797[2].jpg[/img]
[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mdw3PrMsE8Er8UbU-E4M-pn9clEeEJZ-blvPNpp5QC6N5290zI_VB9HEVVVvzZJzF6O6bPnhbfkWTeh2uD-DbJTwC6KOcjDV0o0rdHowINC8BKoL0wI84u0dftxN5Y7VuRNsUZvtMc0RwztLAq3MDIA/IMG_4796[2].jpg[/img]

Tak až bude zase chvilka času, tak se do toho vrhnu ?

Jo a mimochodem, tento týden se nám narodila dcerka, takže už máme caparty dva :-)

[img]https://00odwg.bay.livefilestore.com/y1mTnUdB9SMknwB_wWatwPNy8syWq9HVYlad4G-Epl3YuBaTNcTE6Gq4vBGNi6ssd_8syObzi80NOaFZChWH_ClYUHatN97sD2A8oOBkHuB8m8se9HpSlVI_pSzFFg36acN-EHpgpP-Ayr_qBZaHdmDrg/IMG_1971[3].jpg[/img]
My Passion - My Jeep

Wrangler Evolution:
http://pasecny.wordpress.com
Uživatelský avatar
XaX
Autoškolák
 
Příspěvky: 314
Registrován: pát, 20 led 2006 08:36
Bydliště: Říčansko

Příspěvekod Andrej » úte, 10 srp 2010 07:49

No jo zlaté české ručičky :D

Niekedy je to na blití. U nás takýmto riešeniam hovoríme "levne, rychle, napiču"

Normálne si kup od energy suspension celý kit o 1" viac oproti orginálu a budeš spokojný. Posledne čo rekonštruujeme jedno YJ (skor prerábka) tak sme skombinovali skrutky zo sady od crown z týmto kitom, chýbali nám kovové misky na silenblokoch.

A.
Jeep Grand Cherokee 4l, nejake hmlovky, 5" , AT BFG 31x10,5xR15, NP 231

Jeep Grand Cherokee 5,2l - zatiaľ cestná leštenka

www.jeepparts.sk
bratislava@jeepparts.sk
Uživatelský avatar
Andrej
Offroad expert
 
Příspěvky: 757
Registrován: úte, 02 led 2007 17:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod XaX » úte, 10 srp 2010 20:46

Už mám kit z RDR, šrouby jsem koupil ve Fabory, a dneska jsem to začal skládat. Akorát trošku jsem se přepočítal, nebo spíš nepočítal s tím, že se mně bouda posunula trochu šejdrem. Holt zvedáním na obou stranách se to zkrátka celé tak trochu šouplo :-(

Dostal jsem se k demontáži silentbloků. Většina z nich šla snadno ? prostě po zvednutí body v daném místě stačilo maximálně klepnout kladivem zespod, a bylo to. Některé šly i rukou. Největší problém byly dva z nich, které jsou na nosníku před nádrží, protože ty byly jako přilepené, zkrátka bylo nutné je vypáčit ? osvědčily se velké sikovky, a zabrat pěkně seshora (což nejde bez dostatečného zvednutí body). Z toho zvedání mám pořád trochu vítr, přeci jen je to pekelně těžká plechová krabice :-)

Při tom přišla na řadu ještě jedna ?drobnost?, a to demontáž šroubu, umístěného ?vzhůru nohama?. Zkrátka poté, co jsem povolil ony dvě domnělé matky (ale vlastně šrouby) zbyl nakonec jeden, co opravdu byl šroub, s hlavou skrytou někde v útrobách auta. Takže jsem začal pátrat, a ejhle, našel jsem po odkrytí koberce u spolujezdce takovýto otvor v podlaze:
V něm se na mně smála hlava šroubu, naprosto nelogicky přivařená k nějakému plechu, zřejmě tomu, co původně držel originál matku. Protože otvor byl pro flexu apod. hrozně malý, tak jsem použil co se dalo ? sekáč, šroubovák, vrtačku, a postupným vrtáním, sekáním, páčením atd. jsem šroub nakonec oddělil od plechu, a dostal jej ven, tedy nahoru tím otvorem pryč. Pominu, že mně nejde do hlavy to, proč ten idiot co to dělal, a nepřivařil prostě nahoru novou matku???

Ono totiž přivařením šroubu způsobil to, že nebylo možné sundat silentblok, aniž by se body nezvedlo aspoň o 20 cm, což je nereálné.


Při téhle operaci jsem si opět potvrdil, že je naprosto nezbytné řádně ošetřit podlahu, protože ta má opravdu nejlepší léta za sebou.

Ani ty sedadla rzi neunikly.

A ještě aktuální task-list:


DONE:

OK - nárazník je dole, musím ho očistit a pořádně natřít
OK - sundat zadní nášlapy, totéž co nárazník
OK - obrousit zadní nárazník, natřít základem
OK - nastříkat
OK - protáhnout dovnitř hadici ARB
OK - sundat šusplech nádrže, vyhnat všechno bahno a ošetřit

TODO:

vyměnit komplet montážní prvky body (hotova je demontáž starých, teď je třeba ošetřit styčné plochy pro silentbloky barvou na podvozky, a sehnat hlavně nové šrouby, těm stávajícím jednak nevěřím, jednak nejsou všechny co potřebuji).

namontovat nádrž zpět

otočit zadní nápravu, aby byla hruška diffu v ose s kardanem
sehnat kompresor ARB
natahat všechny potřebné dráty, a zapojit ARBčko
ošetřit nějak podlahu
sundat lepidlo po fóliích z oken
nechat udělat komaxit na discích
asi sehnat nové gumy ? ty stávající už mají nejlepší léta za sebou

NEW:

zavařit praskliny v podlaze
My Passion - My Jeep

Wrangler Evolution:
http://pasecny.wordpress.com
Uživatelský avatar
XaX
Autoškolák
 
Příspěvky: 314
Registrován: pát, 20 led 2006 08:36
Bydliště: Říčansko

Příspěvekod XaX » úte, 10 srp 2010 20:50

Dostal jsem se k demontáži silentbloků. Většina z nich šla snadno ? prostě po zvednutí body v daném místě stačilo maximálně klepnout kladivem zespod, a bylo to. Některé šly i rukou. Největší problém byly dva z nich, které jsou na nosníku před nádrží, protože ty byly jako přilepené, zkrátka bylo nutné je vypáčit ? osvědčily se velké sikovky, a zabrat pěkně seshora (což nejde bez dostatečného zvednutí body). Z toho zvedání mám pořád trochu vítr, přeci jen je to pekelně těžká plechová krabice :-)

Obrázek

Při tom přišla na řadu ještě jedna ?drobnost?, a to demontáž šroubu, umístěného ?vzhůru nohama?. Zkrátka poté, co jsem povolil ony dvě domnělé matky (ale vlastně šrouby) zbyl nakonec jeden, co opravdu byl šroub, s hlavou skrytou někde v útrobách auta. Takže jsem začal pátrat, a ejhle, našel jsem po odkrytí koberce u spolujezdce takovýto otvor v podlaze:

Obrázek

V něm se na mně smála hlava šroubu, naprosto nelogicky přivařená k nějakému plechu, zřejmě tomu, co původně držel originál matku. Protože otvor byl pro flexu apod. hrozně malý, tak jsem použil co se dalo ? sekáč, šroubovák, vrtačku, a postupným vrtáním, sekáním, páčením atd. jsem šroub nakonec oddělil od plechu, a dostal jej ven, tedy nahoru tím otvorem pryč. Pominu, že mně nejde do hlavy to, proč ten idiot co to dělal, a nepřivařil prostě nahoru novou matku???

Ono totiž přivařením šroubu způsobil to, že nebylo možné sundat silentblok, aniž by se body nezvedlo aspoň o 20 cm, což je nereálné.

Obrázek
Obrázek

Při téhle operaci jsem si opět potvrdil, že je naprosto nezbytné řádně ošetřit podlahu, protože ta má opravdu nejlepší léta za sebou.

Obrázek
Obrázek

Ani ty sedadla rzi neunikly.

A ještě aktuální task-list:


DONE:

OK - nárazník je dole, musím ho očistit a pořádně natřít
OK - sundat zadní nášlapy, totéž co nárazník
OK - obrousit zadní nárazník, natřít základem
OK - nastříkat
OK - protáhnout dovnitř hadici ARB
OK - sundat šusplech nádrže, vyhnat všechno bahno a ošetřit

TODO:

vyměnit komplet montážní prvky body (hotova je demontáž starých, teď je třeba ošetřit styčné plochy pro silentbloky barvou na podvozky, a sehnat hlavně nové šrouby, těm stávajícím jednak nevěřím, jednak nejsou všechny co potřebuji).

namontovat nádrž zpět

otočit zadní nápravu, aby byla hruška diffu v ose s kardanem
sehnat kompresor ARB
natahat všechny potřebné dráty, a zapojit ARBčko
ošetřit nějak podlahu
sundat lepidlo po fóliích z oken
nechat udělat komaxit na discích
asi sehnat nové gumy ? ty stávající už mají nejlepší léta za sebou

NEW:

zavařit praskliny v podlaze
My Passion - My Jeep

Wrangler Evolution:
http://pasecny.wordpress.com
Uživatelský avatar
XaX
Autoškolák
 
Příspěvky: 314
Registrován: pát, 20 led 2006 08:36
Bydliště: Říčansko

PředchozíDalší

Zpět na Wrangler - Údržba a úpravy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník