od Marty » pon, 23 srp 2010 21:43
na listech určitě zůstane, jelikož chceme jezdit "M"ka. Pokud bych chtěl vinutý musel bych jít cestou TJ, což je při trošku nešťastnejch pravidlech týhle kategorie cesta poměrně složitá. A popravdě si nejsem jistej jestli bych něco listama získával, to ukáže až čas.
Co se týče pneu tak hodně lavíruju mezi SS Bogger 38,5x11x16, další v pořadí je Lerma Gomme (kopačky) ve zhruba stejným rozměru a jako konzervativní cestu si nechávám 38x13x16 TSL .....
Otázka jestli je ho škoda nebo není je taková ošidná. Každý auto se dá opravit a jezdit s ním po silnici, stejně tak můžeš každý auto ořezat a jet s ním na závody. Pokud chci závodit s Jeepem a nechci číro, pak je tohle nejlevnější varianta. Při koupi jsme uvažovali i o koupi 2,5ky a pozdější přestavbě na 4,0 ale ve výsledku to vyjde na peníze skoro stejně + kupa starostí a práce. Takže tak.
JJ, TF byla standartní převodovka pro YJ, 3kvalt a bez lockupu, ze začátku dost nezvyk z AW4, ale amíci jí používaj ještě radši než AW4, tak asi bude celkem dobrá, na závody se mi osvědčil ože čím jednodušší tím lepší....