Kardanka po Liftu Wrangler JK

CJ, YJ, TJ, LJ, JK

Moderátoři: harley, Marty

Příspěvekod John » úte, 01 črc 2008 06:40

Já myslim kam na ty homokyneťáky... Respektive bych viděl sehnat celej ten kardan s homokyneťákama na obou stranách, ale esli je to z XJ tak právě nevím který rok už tohle má. A nebo mi stále něco nedochází... :lol:
Uživatelský avatar
John
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3338
Registrován: sob, 07 říj 2006 14:57

Příspěvekod harley » úte, 01 črc 2008 06:58

No tak počkej,až to Luki sundá.CV je na těch fabrickejch.

Každej normálně uvažující CV s auta vyhazuje a dává to na kříže. A aby se dosáhlo CV efektu,tak proto dvojitej kříž.
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod LUKI » úte, 01 črc 2008 08:35

Tohle mi nepřipadne jako nejpevnější řešení ....

Obrázek

Tohle už vypadá lépe :wink:

Obrázek

Takhle to může dopadnout ve standartu .... :D

Obrázek

Obrázek
jak to má kola nebo kozy tak s tím budou brzo problémy

Wozembouch offroad team
Uživatelský avatar
LUKI
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1402
Registrován: stř, 29 bře 2006 11:58
Bydliště: vysočina, na www raději neklikejte :-)

Příspěvekod Pechy » úte, 01 črc 2008 08:41

LUKIno, a kolik ta sranda vyjde???.....jinak to je parádní výrobek, takovej bytelnej a zřejmě i funkční...... :wink: :P
Pechy
 

Příspěvekod harley » úte, 01 črc 2008 09:44

Škoda,že to má jinej unašeč. Jinak je to stejný jako u XJ nebo i jinejch(některejch) Jeepů.
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod LUKI » úte, 01 črc 2008 12:50

Pechy píše:LUKIno, a kolik ta sranda vyjde???.....jinak to je parádní výrobek, takovej bytelnej a zřejmě i funkční...... :wink: :P


Dělaji to různé firmy nejen tahleta, ale cenovku ještě nemám, nebo respektivě vím kolik to stojí za velkou louži, je toho víc druhu podle pevnosti až po HD :wink:
jak to má kola nebo kozy tak s tím budou brzo problémy

Wozembouch offroad team
Uživatelský avatar
LUKI
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1402
Registrován: stř, 29 bře 2006 11:58
Bydliště: vysočina, na www raději neklikejte :-)

Příspěvekod PetrF » úte, 01 črc 2008 14:02

Ten unašeč se 4 dírama co jde k rozvodovce dělá např.Currie Enterprises
teď ho posílám jednomu zákazníkovy stojí 2500Kč.

Obrázek

Obrázek
Prodej,servis a dovoz náhradních dílů a doplňků z US,prodej 100% uzávěrek a vše kolem Jeepů.

www.us-car-service.cz
www.jeepshop.cz
Uživatelský avatar
PetrF
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1154
Registrován: stř, 12 dub 2006 14:40
Bydliště: Strakonice

Příspěvekod harley » úte, 01 črc 2008 14:41

Takže vlastně stačí jen dvakrát ten unašeč a zbytek přední kardanka s XJ
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod John » úte, 01 črc 2008 17:00

Ten unašeč teď třeba vyrábím na patroláckou nápravu - Bude 4 díra K UNAŠEČI PATROL a navařenej odlehčenej původní unašeč. Není to až takový problém to vyrobit. Čék se pořád učí, já měl za to, že maj ty homokyneťáky vymakaný...
Uživatelský avatar
John
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3338
Registrován: sob, 07 říj 2006 14:57

Příspěvekod harley » úte, 01 črc 2008 21:33

Sou. Ale pro originál,neupravený auto. Pro to,jsou dostačující.
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod PetrF » úte, 01 črc 2008 21:50

harley píše:Takže vlastně stačí jen dvakrát ten unašeč a zbytek přední kardanka s XJ


Teoreticky by to stačilo.
Prodej,servis a dovoz náhradních dílů a doplňků z US,prodej 100% uzávěrek a vše kolem Jeepů.

www.us-car-service.cz
www.jeepshop.cz
Uživatelský avatar
PetrF
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1154
Registrován: stř, 12 dub 2006 14:40
Bydliště: Strakonice

Příspěvekod LUKI » stř, 02 črc 2008 08:32

Homokineťáky jsou výborná věc k ůčelům a k podmínkám pro které byli určeny, ale ve chvíli kdy se to nazvedá a zvětší kola o 3 palce, životnosti samozřejmě nepřidá.

Spíše mne zajímá jiná věc, kříže na kolech nejsou opatřeny žádnou maznicí a nejsou kryté, takže všechen případný bordel je v pří¨mém kontaktu, obávám se o životnost, i když je pravidelně vždy čistím a stříkám WDečkem, mám o ně obavu. Řešili jste to někdo :?:
jak to má kola nebo kozy tak s tím budou brzo problémy

Wozembouch offroad team
Uživatelský avatar
LUKI
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1402
Registrován: stř, 29 bře 2006 11:58
Bydliště: vysočina, na www raději neklikejte :-)

Příspěvekod LUKI » stř, 02 črc 2008 08:52

Ještě jsem chtěl ukázat jednu vychytávku , mně se to hodně líbí :wink:
(je tady vidět i ten výše uvedený kříž, a je taky původní bez ůpravy)

Obrázek
jak to má kola nebo kozy tak s tím budou brzo problémy

Wozembouch offroad team
Uživatelský avatar
LUKI
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1402
Registrován: stř, 29 bře 2006 11:58
Bydliště: vysočina, na www raději neklikejte :-)

Příspěvekod harley » stř, 02 črc 2008 10:09

Moje zkušenost je,že kříže bez maznic vydrží dýl než ty s maznicema.Myslím si,že je to z důvodu,že výrobce křížů tam nacpe tu nejvhodnější vazelínu a když je mechanicky nepoškozená prachovka,tak ta vazelína se nemá jak kontaminovat z venčí a taky kam utéct.
Naopak ty s maznicí jsou permanentě "proplachovaný novou vazelínou,mnohdy buhvíjakou a vždy při mazaní se nadzvedává ta prachovka pod každým ložiskem,když se novou vazelínou vytlačuje ta stará.Takže gumičky nemusí pořádně sednout zpět a nebo se pod jejich stírací plochu dostane nečistota ze starý vazelíny.Navíc,novávazelína jde cestou nejmenšího odporu a tak se nemusí dostat ke každý větvi.Takže se takovej kříž pečlivě promazává jen někde.

Tož moje teorie,proč kříže bez maznic vydrží dýl a jsou lepší.navíc jsou díky nerozvrtání kanálkama konstrukčně silnější.
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod Hopik » stř, 02 črc 2008 13:10

Mám stejný názor,jako Harley. :palecnahoru Navíc dávám vždy origo a ty jsou nemazaný. :wink:
OPRAVY A PŘESTAVBY OFF ROAD VOZIDEL - Tel.:777 170 724

http:// www.offroad-upravy.cz

http:// www.offroad-kladno.cz

http://www.hoppe-reality.cz
Uživatelský avatar
Hopik
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1273
Registrován: ned, 30 říj 2005 10:21
Bydliště: Kyšice

PředchozíDalší

Zpět na Wrangler - Údržba a úpravy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron