JK Rubicon - Odblokovani uzavěrek dif. při 4wd hi a 2wd

CJ, YJ, TJ, LJ, JK

Moderátoři: harley, Marty

Příspěvekod rerum » čtv, 17 črc 2008 12:39

No tak nějak bych si to představoval, prostě klasika.
A jak to tak čtu tak by to mělo fungovat i ve 2wd.

Něco podobnýho sem viděl na e-bay, asi před měsícem, vůbec mě to netrklo, jdu to najít. :o :o :o

No a co by se stalo kdyby si stim někdo hrál? No ja bych nebyl proti kdyby si stim pak na mým autě hrál nějakej bohatej magor a vykastroval třeba i předek a pak mě samozřejmě koupil complet FR a RR DANA 60 :lol:

No to ESP jde odpojit ale pořád ti zustano to debilní DSC Ne???
Teda jestli sem to správně pochopil, a ty ho máš odpojený LUKI???
Ještě teplej Starbuck si vypiju na Luční hoře jen v JK.

Jeep Wrangler JK Unlimited Rubicon TeraFlex 2,5" Spidertrax 1.25" Wheel Spacer Kit pro začátek.
Uživatelský avatar
rerum
Návštěvník
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř, 09 črc 2008 16:44
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvekod LUKI » čtv, 17 črc 2008 12:54

Já mám odpojené skoro všechny systemy (při používání pneu 35") : ABS, i ESP, a na těžký terén i Airbagy, při odpojení ABS automaticky nefunguje stabilizace vozu......
jak to má kola nebo kozy tak s tím budou brzo problémy

Wozembouch offroad team
Uživatelský avatar
LUKI
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1402
Registrován: stř, 29 bře 2006 11:58
Bydliště: vysočina, na www raději neklikejte :-)

Příspěvekod rerum » čtv, 17 črc 2008 13:10

OKI bezva to mě někdy vysvětlíš jak na to a co je k tomu potřeba.
Jinak jsem se rozhodl že teda nepujdu do rubicon expresu 3,5"
Ale do FULL TRACTON 3" spolešně s 35" gumama - jako první stage

http://www.quadratec.com/products/16064_324X_PG.htm

ještě jsem to neobjednal, pač mě na konci srpna čeká ještě dovča kárkou a cirka 7000km převažně po asfaltu. Tak nějak na začatku října bych to chtěl inštalovat.
Tak doufám že se pak nějak domluvíme stím ištalírungem.
Ještě teplej Starbuck si vypiju na Luční hoře jen v JK.

Jeep Wrangler JK Unlimited Rubicon TeraFlex 2,5" Spidertrax 1.25" Wheel Spacer Kit pro začátek.
Uživatelský avatar
rerum
Návštěvník
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř, 09 črc 2008 16:44
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvekod LUKI » čtv, 17 črc 2008 13:12

Nic proti ale na 3" liftu od FT ti 35" palců pneu nebudou fungovat :D

ps.: Maximálně flexa a odřezat blaťáky 8)
jak to má kola nebo kozy tak s tím budou brzo problémy

Wozembouch offroad team
Uživatelský avatar
LUKI
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1402
Registrován: stř, 29 bře 2006 11:58
Bydliště: vysočina, na www raději neklikejte :-)

Příspěvekod rerum » čtv, 17 črc 2008 13:52

Hm tak to nevim, dočetl jsem se něco jineho.

Podle toho co jsem dočet by to fungovat mělo, snad by na 35" měl stačit i body lift 2,5"

Samozřejmě ale věřím tobě nikoliv tomu co se dočtu na webu.

Osobně mám v plánu 3" Full Traction Ultimate v kombinaci s TeraFlex 2.5" Budget Boost ale to je nepodstatný tedka.

Mě spíš zajímá proč když píšou všude na netu (Viz muj odkaz výše) že je to idealní cesta jak na auto vykydnout 35".

Mužeš mě to nějak přiblížit prosím.

Předem díky
Ještě teplej Starbuck si vypiju na Luční hoře jen v JK.

Jeep Wrangler JK Unlimited Rubicon TeraFlex 2,5" Spidertrax 1.25" Wheel Spacer Kit pro začátek.
Uživatelský avatar
rerum
Návštěvník
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř, 09 črc 2008 16:44
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvekod LUKI » čtv, 17 črc 2008 14:01

citace: "Osobně mám v plánu 3" Full Traction Ultimate v kombinaci s TeraFlex 2.5" Budget Boost ale to je nepodstatný tedka"


Právě proto co píšeš , nejde o to že ty kola tam nasadíš ale při skřížení je problém, k tomu kitu 3" mají ještě navíc bodylift (toje zase druhá sada není v základní sadě)......

Dále musíš počítat tlumiče, taky nejsou v sadě, hadice k brzdičům taky nejsou, co panhardky jsou nastavovací na tom obrázku není jasno ??
Pokud né tak předělat oba držáky .... .

Co ty ramena a panhardky , mají rapasovací sady pro generálky ???

Já nevím je potřeba to všechno zjistit .... .
jak to má kola nebo kozy tak s tím budou brzo problémy

Wozembouch offroad team
Uživatelský avatar
LUKI
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1402
Registrován: stř, 29 bře 2006 11:58
Bydliště: vysočina, na www raději neklikejte :-)

Příspěvekod rerum » čtv, 17 črc 2008 14:53

No a zase jsem chytřejší.

O těch brzdách jsem neměl nejmenší tušení nenapadlo mě to. V povídání o sadě je sice napsano že něco jako mezi kus k brzdám tam jest ale na fotce nic nevidím. Věta "off-set brakeline relocation brackets" mě trochu mate???
OFF-SET?? MImo nebo Odchylka????? Každopadně na fotce neni. U rubiconu expres je.

Co se týče panhardek nevím sto pro ale dle obrazku snad ano, (viz níže) ale když je u tý sady napsáno že vše je v kitu žadný vrtání a svařování tak tomu prostě věřím. Nenapadlo by mě že tam píšou kecy.

U tvýho kitu Rubicon express to bylo s panhardkama jak? Dle fotek vidim skoro stejnou jak u FT 3"
tedy pokud máš Rubicon Express 3.5" Super-Flex? Lift Kit.

Tlumiče v sadě FT 3" jsou (2000 usd) a to Plynový Mono tube,
TeraFlex 2.5" Budget Boost je jiná sada to je jasný.

Som z toho volaaký změtěný.
jo a ještě jednou díkec za rady.
Obrázek
Ještě teplej Starbuck si vypiju na Luční hoře jen v JK.

Jeep Wrangler JK Unlimited Rubicon TeraFlex 2,5" Spidertrax 1.25" Wheel Spacer Kit pro začátek.
Uživatelský avatar
rerum
Návštěvník
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř, 09 črc 2008 16:44
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvekod rerum » čtv, 17 črc 2008 14:54

No a zase jsem chytřejší.
Naposledy upravil rerum dne čtv, 17 črc 2008 15:09, celkově upraveno 2
Ještě teplej Starbuck si vypiju na Luční hoře jen v JK.

Jeep Wrangler JK Unlimited Rubicon TeraFlex 2,5" Spidertrax 1.25" Wheel Spacer Kit pro začátek.
Uživatelský avatar
rerum
Návštěvník
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř, 09 črc 2008 16:44
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvekod rerum » čtv, 17 črc 2008 14:56

No a zase jsem chytřejší.
Naposledy upravil rerum dne čtv, 17 črc 2008 15:09, celkově upraveno 2
Ještě teplej Starbuck si vypiju na Luční hoře jen v JK.

Jeep Wrangler JK Unlimited Rubicon TeraFlex 2,5" Spidertrax 1.25" Wheel Spacer Kit pro začátek.
Uživatelský avatar
rerum
Návštěvník
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř, 09 črc 2008 16:44
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvekod rerum » čtv, 17 črc 2008 14:57

Aspon je promažu
Naposledy upravil rerum dne čtv, 17 črc 2008 15:10, celkově upraveno 1
Ještě teplej Starbuck si vypiju na Luční hoře jen v JK.

Jeep Wrangler JK Unlimited Rubicon TeraFlex 2,5" Spidertrax 1.25" Wheel Spacer Kit pro začátek.
Uživatelský avatar
rerum
Návštěvník
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř, 09 črc 2008 16:44
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvekod rerum » čtv, 17 črc 2008 14:57

Tak i tenhle smažu at to tady nezavadza
Naposledy upravil rerum dne čtv, 17 črc 2008 15:11, celkově upraveno 1
Ještě teplej Starbuck si vypiju na Luční hoře jen v JK.

Jeep Wrangler JK Unlimited Rubicon TeraFlex 2,5" Spidertrax 1.25" Wheel Spacer Kit pro začátek.
Uživatelský avatar
rerum
Návštěvník
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř, 09 črc 2008 16:44
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvekod rerum » čtv, 17 črc 2008 15:03

Kurňa nějakej debug a tak se to nějak kouslo v odesílání, hned jak příjdu na to jak tak to smažu.

SRY ALL
Ještě teplej Starbuck si vypiju na Luční hoře jen v JK.

Jeep Wrangler JK Unlimited Rubicon TeraFlex 2,5" Spidertrax 1.25" Wheel Spacer Kit pro začátek.
Uživatelský avatar
rerum
Návštěvník
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř, 09 črc 2008 16:44
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvekod LUKI » čtv, 17 črc 2008 15:06

[quote="rerum"]ale když je u tý sady napsáno že vše je v kitu žadný vrtání a svařování tak tomu prostě věřím. Nenapadlo by mě že tam píšou kecy.

[img]


Aspoň vidíš jak kecaj :D , vrtat musíš dorazy na přední náprave musíš odvrtat díry ve spodní misce ůchytu prižiny skrz aby, jsi tam našrouboval doraz :wink:
A řezat budeš flexou pevnostní podběh , protože ti při vykřížení bude o něj fousem škrtat (u 35" pneu) :D
jak to má kola nebo kozy tak s tím budou brzo problémy

Wozembouch offroad team
Uživatelský avatar
LUKI
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1402
Registrován: stř, 29 bře 2006 11:58
Bydliště: vysočina, na www raději neklikejte :-)

Příspěvekod rerum » čtv, 17 črc 2008 15:24

No ona na těch fotkách na JK-Project je vidět to vrtaní dorazů.
Ale o flexe ani slovo. Nemohlo by to jít nějak nastavit na zadní napravě odklonem záklonem bo co ja vim nemohlo v tom vašem řezaní hrát úlohu to vaše neůpně přesný nastavení tý nápravy (viz urvanej tlumič)
Nechci mudrcovat vim kulový a zatim jen planuju je mě jasný že problémů bude mrtě ale bude se to muset pořešit, pač bez liftu ten JK nic nepřejede.
A už při koupi jsme stím počítali, teď jen vymyslet optimální řešení.
Ještě to promyslím a rád si nechám poradit.
Mý postřehy jsou jen z americkejch stránek tak uvítám každý doporučení od šikovnejch českejch rukou.
Ještě teplej Starbuck si vypiju na Luční hoře jen v JK.

Jeep Wrangler JK Unlimited Rubicon TeraFlex 2,5" Spidertrax 1.25" Wheel Spacer Kit pro začátek.
Uživatelský avatar
rerum
Návštěvník
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř, 09 črc 2008 16:44
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvekod Marty » čtv, 17 črc 2008 19:07

no Lukiho JKčko je první v republice který obdrželo od nás RE, kterej já považuju za obsolutní špičku co se americkejch bolt-on liftů týče.

Pokud plánuješ používat auto i na silnici tak bych o jiným než RE ani moc neuvažoval.

Koncem září by měl být skladem i kompletní sortiment na JK včetně repasovacích sad pro ramena, panhardky a tlumiče k prodeji i po kusech. Což už samo o sobě je velká výhoda oproti jinejm liftům ...
viz. www.rdr.cz
Uživatelský avatar
Marty
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1191
Registrován: úte, 14 bře 2006 12:49

PředchozíDalší

Zpět na Wrangler - Údržba a úpravy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník