TRUCK TRIAL WORLD CUP 2008

TRUCK TRIAL WORLD CUP 2008

Příspěvekod Oldřich Janků » pát, 25 led 2008 11:33

A je to tady! V roce 2008 je všechno jinak.:P

Obrázek

Pojedeme seriál tří závodů v těchto termínech:
1. závod 24.a 25. května 2008
2. závod 21.a 22. června 2008 ZRUŠENO!
3. závod 23.a 24. srpna 2008 ZRUŠENO!

Lokality ještě nejsou upřesněny. Podle posledních informací se letos asi v Mohelnici nepojede. :cry:
Součástí Truck Trial Word Cupu se pojededou i třídy pro Off roady. Vše nové najdete na www.ttwc.cz. :zdarec
Naposledy upravil Oldřich Janků dne čtv, 12 čer 2008 21:49, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Oldřich Janků
Vrchní komisař
 
Příspěvky: 659
Registrován: úte, 29 srp 2006 18:47
Bydliště: Javorník

Příspěvekod Dušan » pát, 25 led 2008 15:26

Mám jenom dotaz jestli bude omezen počet posádek v kategorii jako loni nebo ne?
Uživatelský avatar
Dušan
Autoškolák
 
Příspěvky: 338
Registrován: sob, 03 úno 2007 21:14
Bydliště: Planá nad Lužnicí

Příspěvekod Oldřich Janků » pát, 25 led 2008 15:36

Dušan píše:Mám jenom dotaz jestli bude omezen počet posádek v kategorii jako loni nebo ne?

Maximální počet posádek pro jednotlivé třídy vozidel Off Road ? O1, O2, O3 a O4 je 8 posádek v každé třídě.
Bližší informace jsou na www.ttwc.cz :zdarec
Uživatelský avatar
Oldřich Janků
Vrchní komisař
 
Příspěvky: 659
Registrován: úte, 29 srp 2006 18:47
Bydliště: Javorník

Příspěvekod Pechy » pát, 25 led 2008 18:23

MOhelka nebude??.................to jsem zvědav, kde se pojede....... :cry: :palecdolu :cry:
Pechy
 

Příspěvekod Pechy » pát, 25 led 2008 18:44

tak jsem koukal do přílohy pravidel a jsem z toho volaaký zmetěný........kam by tak asi mohl patřit můj wagon???
Pechy
 

Příspěvekod kozelmont » pát, 25 led 2008 19:31

tipnul bych to na O 3
TOY-ÁRO 243 2,4 TOYOTA 70
Letí jako ďáblík
CB,MUDMAX 205R16,nezvedané a plně pojízdné
někdy i brzdí,většinou když nemá

LAND ROVER RANGE ROVER, na tahání navijákem
Uživatelský avatar
kozelmont
Offroad instruktor
 
Příspěvky: 1075
Registrován: sob, 28 led 2006 20:50
Bydliště: stan ještě nemám

Příspěvekod Pechy » pát, 25 led 2008 20:09

kozelmont píše:tipnul bych to na O 3


:oops: :oops: :oops: .....no jasně, jde o třídu.....a já studoval jestli jsem O, S, M..........jsem já to vůl :oops: :oops: :oops:

už je někdo přihlášen do O3...????
Pechy
 

Příspěvekod kozelmont » pát, 25 led 2008 23:19

nezákoné zvedání neřeš, na STK ti udělají problém, tady néé :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
TOY-ÁRO 243 2,4 TOYOTA 70
Letí jako ďáblík
CB,MUDMAX 205R16,nezvedané a plně pojízdné
někdy i brzdí,většinou když nemá

LAND ROVER RANGE ROVER, na tahání navijákem
Uživatelský avatar
kozelmont
Offroad instruktor
 
Příspěvky: 1075
Registrován: sob, 28 led 2006 20:50
Bydliště: stan ještě nemám

Příspěvekod Pechy » pát, 25 led 2008 23:47

s tím STK to ani nepřivolávej........ :roll: :palecdolu
Pechy
 

Příspěvekod Marty » sob, 26 led 2008 00:02

no vidim že od loňska se nic nezměnilo, takže z toho letos zase nic nebude
Uživatelský avatar
Marty
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1191
Registrován: úte, 14 bře 2006 12:49

Příspěvekod Oldřich Janků » ned, 27 led 2008 21:24

Pechy píše:
kozelmont píše:tipnul bych to na O 3

:oops: :oops: :oops: .....no jasně, jde o třídu.....a já studoval jestli jsem O, S, M..........jsem já to vůl :oops: :oops: :oops:
už je někdo přihlášen do O3...????

:premyslim Vážení, já bych v tom nehledal zase takovou vědu.. Jednoduše třídy O1, O2 a O3 jsou všechny offroady, které mají originální a kompletní karoserii včetně všech dveří, nemají rozdělené brzdy na jedno kolo a jednu osu, nemají řiditelnou zadní nápravu. :help1 Patří sem všechny Offy na SPZetkách. :help1 Auta jsou rozdělena do jednolivých tříd O1 až O3 podle rozvoru náprav, tzn. O1: Suzuki Samurai, Jimny atd, O2: Patrol třídvéřový, ARO atd., O3: Patrol pětidvéřový, Toyota LC60, LC80, LC100, Jeep Cherokee atd.
Přihlášky zatím nejsou funkční, jakmile budou odstraněny technické potíže, dám vědět. Doporučuji se přihlašovat až po zveřejnění lokalit. Je možné, že pokud nebude Mohelnice, může být první závod v květnu někde v Čechách (od Prahy na západ). :zdarec
Uživatelský avatar
Oldřich Janků
Vrchní komisař
 
Příspěvky: 659
Registrován: úte, 29 srp 2006 18:47
Bydliště: Javorník

Příspěvekod Oldřich Janků » ned, 27 led 2008 21:41

Pechy, co se týká přihlášených aut tak je zatím přihlášeno jenom toto auto

Obrázek

nakterém by se měly střídat dvě posádky se startovními čísly 588 a 599.

Určitě nepojede seriál Truck Trial World Cup toto auto:

Obrázek


Toto auto pojede PAT MAT CUP. :zdarec
Uživatelský avatar
Oldřich Janků
Vrchní komisař
 
Příspěvky: 659
Registrován: úte, 29 srp 2006 18:47
Bydliště: Javorník

Příspěvekod Hanes » ned, 27 led 2008 21:43

A na PAT a MAT CUP budou taky přihlášky?
ISUZU fan
Tel.: 737 004 223
Uživatelský avatar
Hanes
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3176
Registrován: ned, 01 říj 2006 19:29
Bydliště: Javorník/Waldkraiburg

Úpravy pravidel pro vozy off road

Příspěvekod Oldřich Janků » sob, 23 úno 2008 10:15

Pro rok 2008 prošla pravidla t-trialu rozsáhlou novelizací, zejména co se týká úprav a rozdělení vozidel. Opustili jsme, pro t-trial dost nevhodné, technické požadavky dle pravidel MČR v off road trialu. Změny pravidel budou co nejdříve zapracovány do pravidel Truck Trial World Cupu. Výňatek pravidel naleznete na:
http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... &&start=30
:zdarec
Uživatelský avatar
Oldřich Janků
Vrchní komisař
 
Příspěvky: 659
Registrován: úte, 29 srp 2006 18:47
Bydliště: Javorník

Příspěvekod Oldřich Janků » pát, 21 bře 2008 19:22

Truck Trial World Cup 2008

První závod Truck Trial World Cupu se pojede v termínu 24. a 25.května 2008 opět v Mohelnici.
*
Jednotlivé třídy off road budou opět limitovány. Přihlásit se do závodu můžete na stránkách www.ttwc.cz. Přihlášky jsou již v provozu.
*
Třídy vozů Off road:
třída O1 - sériová vozidla, rozvor do 2299 mm
třída O2 - sériová vozidla, rozvor od 2300 mm do 2549 mm
třída O3 - sériová vozidla, rozvor od 2550 mm
třída O4 - prototypy

*
Výňatek z pravidel TTWC pro třídy vozidel off road:
ČÁST DEVÁTÁ
TECHNICKÉ PŘEDPISY PRO VOZIDLA OFF ROAD
88. Měření rozvoru. Rozhodující pro zařazení sériových vozidel do jednotlivých tříd je rozvor vozidla, uvedený v technickém průkazu nebo v ZTP (základní technický popis vozidla), který bude mít pořadatel závodu k dispozici.
89. Vozidla. Závod je určený pro vozidla s pohonem 4x4 do celkové hmotnosti 3500 kg, která splňují technické a bezpečnostní předpisy a požadavky na ochranu přírody dle těchto pravidel. Základní rozdělení vozidel je na sériová a prototypy.
90. Sériová vozidla. Sériovými vozidly jsou sériově vyráběné osobní automobily (M1 ? označení dle technického průkazu k vozidlu)), osobní automobily terénní (M1G), nákladní automobily (N1) a nákladní terénní automobily (N1G), jejichž případné úpravy vyhovují povoleným úpravám pro sériová vozidla dle těchto pravidel.
91.Prototypy. Prototypy jsou sériově vyráběné automobily, jejichž úpravy nevyhovují povoleným úpravám pro sériová vozidla dle těchto pravidel a vozidla, která nemohou být zařazena mezi sériově vyráběná vozidla.
92. Karoserie a rám sériových vozidel. Karoserie a rám u sériových vozidel musí být od jednoho výrobce a stejného typového označení. Na karoserii jsou povoleny pouze úpravy lemů blatníků (maximálně do 100 mm), zkrácení karoserie vpředu a vzadu maximálně po horní hranu nárazníku (nad nárazníkem musí být již karoserie vozidla). Na vozidle musí být přední nárazník. Není podmínkou nárazník sériově dodáván, může být libovolný, ale musí být zachován původní obrys a šířka vozidla. Zadní nárazník není povinný. U vozů s volnou ložnou plochou (pick up a cabriolet) je povolené zkrácení zadní části karoserie včetně rámu. Zkrácení karoserie a rámu je povoleno za předpokladu, že zadní část vozu bude identická s původní zadní částí vozu. Po zkrácení zadní části vozidla ? rámu ? musí zadní část vozu přesahovat minimálně o 50 mm prodlouženou tečnu ke kolu zadní nápravy, svírající úhel 90° k rovině, na které vozidlo stojí.
93. Úpravy sériových vozidel. Pro sériová vozidla jsou zakázány úpravy:
a) demontáž částí karoserie (např. dveře, kapota apod.)
b) zásadní úpravy karoserie (kromě úprav uvedených v článku 92)
c) zásadní změna konstrukce rámu (kromě úprav uvedených v článku 92; vyztužení rámu je povoleno)
d) umístění chladiče mimo motorový prostor
e) samostatné řízení všech kol
f) rozdělené brzdy na nápravách (jedno kolo na jedné ose)
94. Pneumatiky. Pro všechna vozidla jsou zakázány pneumatiky vybavené hroty, řetězy a pneumatiky s dalšími speciálními úpravami. Je zakázáno měnit typ pneumatik včetně otáčení směrových pneumatik v návaznosti na trať v průběhu závodu.
95. Brzdy. Všechna vozidla musí být vybavena provozními brzdami a funkční ruční brzdou.
*
Providla jsou shodná s pravidly pro setkání 4x4 Shock cup 2008.
Pozn. Na stránkách ttwc je dosud původní znění pravidel před aktualizací technických předpisů právě pro vozidla off road. Omlouvám se.
*
:zdarec
Naposledy upravil Oldřich Janků dne ned, 18 kvě 2008 09:36, celkově upraveno 1
moje práce není jednotvárná,
každý den mě nasere někdo jiný!
Uživatelský avatar
Oldřich Janků
Vrchní komisař
 
Příspěvky: 659
Registrován: úte, 29 srp 2006 18:47
Bydliště: Javorník

Další

Zpět na VELKÁ CENA MOHELNICE TRUCK TRIAL

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron