Bronco 1

...explorer...maverick...ranger...

Re: bronco 2

Příspěvekod MirekII » úte, 24 črc 2007 08:58

karbec z Tatry zbytečně omezí možnosti toho motoru. Tatra je 3,5l, to znamená že maximální možnej výkon z toho půjde jen stěží dostat. Krouťák by tomu ale mohl zůstat a to je důležitý. Nejjednodušší by byla implantace LPG na stávající karburátor ať si má trysky jaký chce :-)
MirekII
Čtyřkolkař
 
Příspěvky: 122
Registrován: ned, 24 čer 2007 21:41

Příspěvekod pejo 1 » čtv, 13 zář 2007 15:41

T-613 ma dva karbece, nie. Keby bol jeden, tak by to stacilo.
Obrázek
pejo 1
Tříkolkař
 
Příspěvky: 61
Registrován: pát, 19 led 2007 13:09
Bydliště: Luky (SK)

Příspěvekod Vejr » čtv, 13 zář 2007 15:59

to bude hustá kára :shock: :P
Do or die !
Když do pekla tak na pořádným koni !
Yamaha XTZ 750 Supertenere
Uživatelský avatar
Vejr
Offroad bůh
 
Příspěvky: 1892
Registrován: čtv, 10 lis 2005 20:43
Bydliště: Kladno

Příspěvekod dieselgas » stř, 26 kvě 2010 17:03

T 613 má 2 karbece, ty samé co se dávaly do Š120, jenom větší trysky. 351 jednim karbecem nenakrmíš, málý průtok vzduchu. Dva ok, Větší trysky a můžeš s toho dostat ke 300 konim. Jestě, je také rozdíl mezi 351W a 351C. Zajímalo by mě, jak to celé dopadlo.
dieselgas
Špion
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř, 26 kvě 2010 16:26
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod gustavolafson » stř, 26 kvě 2010 23:10

to me take aj foto bych rad videl... :palecnahoru
explorer 1997 4.0sohc 152kw
gustavolafson
Autoškolák
 
Příspěvky: 353
Registrován: stř, 15 dub 2009 07:30

Předchozí

Zpět na Ford

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník