Taky byste chtěli mít Defendera?

...defender...discovery...freelander...range rover...

Taky byste chtěli mít Defendera?

Příspěvekod mimouch » úte, 25 bře 2008 21:02

Sorry, ale tohle sem musím dát. www.low.cz Když čtu, jak Lowa potrápilo pitomý ložisko a gufero v Evropě.... Tak jsem fakt rád, že mám Patrola. Sice na něj nejsou díly všude jako na LR, ale pasuje na něj spousta jiných věcí z jiných aut i strojů, šrouby ze železářství kdekoli atd.

Co na to říkáte a jaký máte zkušenosti s Defíkama?
Nissan Patrol GR 4,2D
Uživatelský avatar
mimouch
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3480
Registrován: ned, 05 úno 2006 01:02

Příspěvekod BigTwin Jirka » úte, 25 bře 2008 21:04

Jak tak čtu ty cestopisy, obvykle se řeší nějaké více či méně komplikované opravy.
LR SIII 240D
ASSHOLES IN MIRROR ARE BIGGER THAN THEY APPEAR!
MOPAR or NO CAR!
Uživatelský avatar
BigTwin Jirka
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2116
Registrován: úte, 21 bře 2006 17:27

Příspěvekod bosna » úte, 25 bře 2008 21:16

Mám se 110ítkou jen dobré zkušenosti,dával sem mu větší záhul než Patrolu,přesto nebyl nikdy žádnej problém :P
Buď cestu najdu,nebo si udělám vlastní.
tel.603259690
Uživatelský avatar
bosna
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3110
Registrován: sob, 16 zář 2006 07:42
Bydliště: Kladno

Příspěvekod mimouch » úte, 25 bře 2008 21:16

BigTwin Jirka píše:Jak tak čtu ty cestopisy, obvykle se řeší nějaké více či méně komplikované opravy.


Já ani ne, měl jsem za to, že Defík je držák. Což asi je, ale zdá se, že když už se něco podělá, tak je průšvih. Na Patrola sice třeba tady u mě není jedinej servis a díly neexistujou, ale co se mi vyklepal šroub z předního ramene, nebo vyklepal šroub včetně silentbloku z tlumiče, tak to je otázka půl hodinky - první železářství, koupit pevnostní šroub, kus gumy, pak chvilka práce s pilkou na železo, pilníkem a nožíkem a jede se dál. A gufero polosy vyměním v poušti jen s multifunkčním nářadím Leatherman za 25 minut.

Jak to má vůbec Land Rover se šroubama a závitama? Metrický nebo palcový rozměry?
Nissan Patrol GR 4,2D
Uživatelský avatar
mimouch
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3480
Registrován: ned, 05 úno 2006 01:02

Příspěvekod Petr4x4 » úte, 25 bře 2008 21:25

mimouch píše:
BigTwin Jirka píše:Jak tak čtu ty cestopisy, obvykle se řeší nějaké více či méně komplikované opravy.


Já ani ne, měl jsem za to, že Defík je držák. Což asi je, ale zdá se, že když už se něco podělá, tak je průšvih. Na Patrola sice třeba tady u mě není jedinej servis a díly neexistujou, ale co se mi vyklepal šroub z předního ramene, nebo vyklepal šroub včetně silentbloku z tlumiče, tak to je otázka půl hodinky - první železářství, koupit pevnostní šroub, kus gumy, pak chvilka práce s pilkou na železo, pilníkem a nožíkem a jede se dál. A gufero polosy vyměním v poušti jen s multifunkčním nářadím Leatherman za 25 minut.

Jak to má vůbec Land Rover se šroubama a závitama? Metrický nebo palcový rozměry?


Fáááákt?? :D :D :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr4x4
4x4exot
 
Příspěvky: 6772
Registrován: pon, 19 čer 2006 22:53

Příspěvekod mimouch » úte, 25 bře 2008 21:28

Petr4x4 píše:
mimouch píše:
BigTwin Jirka píše:Jak tak čtu ty cestopisy, obvykle se řeší nějaké více či méně komplikované opravy.


Já ani ne, měl jsem za to, že Defík je držák. Což asi je, ale zdá se, že když už se něco podělá, tak je průšvih. Na Patrola sice třeba tady u mě není jedinej servis a díly neexistujou, ale co se mi vyklepal šroub z předního ramene, nebo vyklepal šroub včetně silentbloku z tlumiče, tak to je otázka půl hodinky - první železářství, koupit pevnostní šroub, kus gumy, pak chvilka práce s pilkou na železo, pilníkem a nožíkem a jede se dál. A gufero polosy vyměním v poušti jen s multifunkčním nářadím Leatherman za 25 minut.

Jak to má vůbec Land Rover se šroubama a závitama? Metrický nebo palcový rozměry?


Fáááákt?? :D :D :D


Tam měl být smajlík, ale rozhodně při tom nestrávím 2 dny a nezkurvím 6 gufer, než ho tam navleču :D
Nissan Patrol GR 4,2D
Uživatelský avatar
mimouch
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3480
Registrován: ned, 05 úno 2006 01:02

Příspěvekod amidi » úte, 25 bře 2008 21:28

mimouch píše:
BigTwin Jirka píše:Jak tak čtu ty cestopisy, obvykle se řeší nějaké více či méně komplikované opravy.


Já ani ne, měl jsem za to, že Defík je držák. Což asi je, ale zdá se, že když už se něco podělá, tak je průšvih. Na Patrola sice třeba tady u mě není jedinej servis a díly neexistujou, ale co se mi vyklepal šroub z předního ramene, nebo vyklepal šroub včetně silentbloku z tlumiče, tak to je otázka půl hodinky - první železářství, koupit pevnostní šroub, kus gumy, pak chvilka práce s pilkou na železo, pilníkem a nožíkem a jede se dál. A gufero polosy vyměním v poušti jen s multifunkčním nářadím Leatherman za 25 minut.

Jak to má vůbec Land Rover se šroubama a závitama? Metrický nebo palcový rozměry?


ja mam srovnani
nejdriv jsem mel trola wagona 3,3TD a pak LR110
spanel byl mnohem pohodlnejsi a kultivovanejsi i kdyz byl na listech
vykonove celkem na stejny urovni vuci vaze vozu
u LR vice vyhodou stalej pohon a mezinapravovy diferencial
LR ve standartu uz velmi slusna pruchodnost terenem predevsim svetlost
spanel se musel na tuto vejsku upravit
u LR vetsi dostupnost offroad prislusenstvi a pomerne hodne siroke
u LR slabinou poloosy docela casto odchazi a ani clovek s tim nemusi zachazet moc hrube
LR ma ram jako blato.Myslim tim silu steny ramu.Tuhost ramu je docilena vysokym profilem ramu.
Zapomen na caste klouzani po brise pres terenni hrany.Ram se zespodu zborti.U patrola to nehrozi.
Na delsi cestovani s LR je to o zdravi.Vetsim postavam jako je Mimouch nebo Hopik nedoporucuji.Nevejdou se za volant a o pohodly ridice se neda nic rict.
No je toho vice.
731 567 382

Vše pro vozy 4x4
prodej a servis Taubenreuther , Ironman 4x4 Suspension http://s11.gladiatus.cz/game/c.php?uid=49788
Uživatelský avatar
amidi
Offroad bůh
 
Příspěvky: 1555
Registrován: pon, 20 úno 2006 13:29
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvekod Petr4x4 » úte, 25 bře 2008 21:30

mimouch píše:
Petr4x4 píše:
mimouch píše:
BigTwin Jirka píše:Jak tak čtu ty cestopisy, obvykle se řeší nějaké více či méně komplikované opravy.


Já ani ne, měl jsem za to, že Defík je držák. Což asi je, ale zdá se, že když už se něco podělá, tak je průšvih. Na Patrola sice třeba tady u mě není jedinej servis a díly neexistujou, ale co se mi vyklepal šroub z předního ramene, nebo vyklepal šroub včetně silentbloku z tlumiče, tak to je otázka půl hodinky - první železářství, koupit pevnostní šroub, kus gumy, pak chvilka práce s pilkou na železo, pilníkem a nožíkem a jede se dál. A gufero polosy vyměním v poušti jen s multifunkčním nářadím Leatherman za 25 minut.

Jak to má vůbec Land Rover se šroubama a závitama? Metrický nebo palcový rozměry?


Fáááákt?? :D :D :D


Tam měl být smajlík, ale rozhodně při tom nestrávím 2 dny a nezkurvím 6 gufer, než ho tam navleču :D


Já ted vyndaval ty ORIGO "kovový" a myslel jsem že vystříknu. (ale stihnul jsem to) :D :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr4x4
4x4exot
 
Příspěvky: 6772
Registrován: pon, 19 čer 2006 22:53

Příspěvekod amidi » úte, 25 bře 2008 21:34

Petr4x4 píše:
mimouch píše:
Petr4x4 píše:
mimouch píše:
BigTwin Jirka píše:Jak tak čtu ty cestopisy, obvykle se řeší nějaké více či méně komplikované opravy.


Já ani ne, měl jsem za to, že Defík je držák. Což asi je, ale zdá se, že když už se něco podělá, tak je průšvih. Na Patrola sice třeba tady u mě není jedinej servis a díly neexistujou, ale co se mi vyklepal šroub z předního ramene, nebo vyklepal šroub včetně silentbloku z tlumiče, tak to je otázka půl hodinky - první železářství, koupit pevnostní šroub, kus gumy, pak chvilka práce s pilkou na železo, pilníkem a nožíkem a jede se dál. A gufero polosy vyměním v poušti jen s multifunkčním nářadím Leatherman za 25 minut.

Jak to má vůbec Land Rover se šroubama a závitama? Metrický nebo palcový rozměry?


Fáááákt?? :D :D :D


Tam měl být smajlík, ale rozhodně při tom nestrávím 2 dny a nezkurvím 6 gufer, než ho tam navleču :D


Já ted vyndaval ty ORIGO "kovový" a myslel jsem že vystříknu. (ale stihnul jsem to) :D :D


a co jsi stihnul???????? :lol: :lol:
731 567 382

Vše pro vozy 4x4
prodej a servis Taubenreuther , Ironman 4x4 Suspension http://s11.gladiatus.cz/game/c.php?uid=49788
Uživatelský avatar
amidi
Offroad bůh
 
Příspěvky: 1555
Registrován: pon, 20 úno 2006 13:29
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvekod Petr4x4 » úte, 25 bře 2008 21:35

amidi píše:
Petr4x4 píše:
mimouch píše:
Petr4x4 píše:
mimouch píše:
BigTwin Jirka píše:Jak tak čtu ty cestopisy, obvykle se řeší nějaké více či méně komplikované opravy.


Já ani ne, měl jsem za to, že Defík je držák. Což asi je, ale zdá se, že když už se něco podělá, tak je průšvih. Na Patrola sice třeba tady u mě není jedinej servis a díly neexistujou, ale co se mi vyklepal šroub z předního ramene, nebo vyklepal šroub včetně silentbloku z tlumiče, tak to je otázka půl hodinky - první železářství, koupit pevnostní šroub, kus gumy, pak chvilka práce s pilkou na železo, pilníkem a nožíkem a jede se dál. A gufero polosy vyměním v poušti jen s multifunkčním nářadím Leatherman za 25 minut.

Jak to má vůbec Land Rover se šroubama a závitama? Metrický nebo palcový rozměry?


Fáááákt?? :D :D :D


Tam měl být smajlík, ale rozhodně při tom nestrávím 2 dny a nezkurvím 6 gufer, než ho tam navleču :D


Já ted vyndaval ty ORIGO "kovový" a myslel jsem že vystříknu. (ale stihnul jsem to) :D :D


a co jsi stihnul???????? :lol: :lol:


že jsem nevystřík :D :D :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr4x4
4x4exot
 
Příspěvky: 6772
Registrován: pon, 19 čer 2006 22:53

Příspěvekod amidi » úte, 25 bře 2008 21:40

Petr4x4 píše:
amidi píše:
Petr4x4 píše:
mimouch píše:
Petr4x4 píše:
mimouch píše:
BigTwin Jirka píše:Jak tak čtu ty cestopisy, obvykle se řeší nějaké více či méně komplikované opravy.


Já ani ne, měl jsem za to, že Defík je držák. Což asi je, ale zdá se, že když už se něco podělá, tak je průšvih. Na Patrola sice třeba tady u mě není jedinej servis a díly neexistujou, ale co se mi vyklepal šroub z předního ramene, nebo vyklepal šroub včetně silentbloku z tlumiče, tak to je otázka půl hodinky - první železářství, koupit pevnostní šroub, kus gumy, pak chvilka práce s pilkou na železo, pilníkem a nožíkem a jede se dál. A gufero polosy vyměním v poušti jen s multifunkčním nářadím Leatherman za 25 minut.

Jak to má vůbec Land Rover se šroubama a závitama? Metrický nebo palcový rozměry?


Fáááákt?? :D :D :D


Tam měl být smajlík, ale rozhodně při tom nestrávím 2 dny a nezkurvím 6 gufer, než ho tam navleču :D


Já ted vyndaval ty ORIGO "kovový" a myslel jsem že vystříknu. (ale stihnul jsem to) :D :D


a co jsi stihnul???????? :lol: :lol:


že jsem nevystřík :D :D :D


a to bylo spatne nebo dobre??

sorry za offtop

jinak k tomu LR
radeji na expedice bych spise volil patrola.
Predstava ze bych musel jet s LR zas v jednom kuse 600km me primo desi
731 567 382

Vše pro vozy 4x4
prodej a servis Taubenreuther , Ironman 4x4 Suspension http://s11.gladiatus.cz/game/c.php?uid=49788
Uživatelský avatar
amidi
Offroad bůh
 
Příspěvky: 1555
Registrován: pon, 20 úno 2006 13:29
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvekod zmyleny » stř, 26 bře 2008 06:55

s LRD sem nalital po balkane peknych par km, rozhodne to drzak je, o tom zadna, me se na nem nic neposralo,
ale vim, ze kdyz nekomu neco povolilo, tak i kluci na dine s vercajkem a vybavenim se docela zapotili,
sam jsem jednu dobu uvazoval nad koupi LRD, ale rozmyslel jsem si to vzhledem ke spartanske vybave, navic uz mi neni dvacet a tak trochu mi vadi, ze at delam co delam, porad mi tahlo na levy loket ci koleno :D
ale kdyby byl jako treti karka doma, asi bych se nezlobil, rozhodne radeji nez nejakou umeriku, protoze tohle ja vazne auto, co bez vetsich uprav projede kde co a nezmrzaci se na tom
když se kácí pes
tak lítají řízky .... :lol:

Jeep Grand Cherokee WJ 2,7crdi
Uživatelský avatar
zmyleny
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3042
Registrován: úte, 01 lis 2005 23:22
Bydliště: Vítkov

Příspěvekod BigTwin Jirka » stř, 26 bře 2008 16:32

mimouch píše:Jak to má vůbec Land Rover se šroubama a závitama? Metrický nebo palcový rozměry?


Palcové, alespoň do té doby, než to nějaký nekňuba přeřeže na metrické. Palcové zrovna mě nevadí, já jsem zvyklý z H-D, ale je fakt, že je na každém rohu nemají.
LR SIII 240D
ASSHOLES IN MIRROR ARE BIGGER THAN THEY APPEAR!
MOPAR or NO CAR!
Uživatelský avatar
BigTwin Jirka
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2116
Registrován: úte, 21 bře 2006 17:27

Příspěvekod kubes » čtv, 27 bře 2008 22:25

Pánové, proč tak zhurta, prostě odešlo ložisko. To se muže stát nejen každýmu z nás, ale také každému z aut, kterými jezdíme. Smůla je pouze v tom, že se to stalo Louowi v nejméně vhodný okamžik. To se tak podle zákona schválnosti občas stává. Řekl bych, že LR za to nemůže. Zdraví Kubeš
Uživatelský avatar
kubes
Návštěvník
 
Příspěvky: 23
Registrován: ned, 16 dub 2006 22:51

Příspěvekod mimouch » čtv, 27 bře 2008 22:40

kubes píše:Pánové, proč tak zhurta, prostě odešlo ložisko. To se muže stát nejen každýmu z nás, ale také každému z aut, kterými jezdíme. Smůla je pouze v tom, že se to stalo Louowi v nejméně vhodný okamžik. To se tak podle zákona schválnosti občas stává. Řekl bych, že LR za to nemůže. Zdraví Kubeš


Já to ale psal - že LR je určitě dobrý a trvanlivý auto a tohle se může stát. Ale co jeho majitelé rádi používají jako argument, že je na to servis a díly všude.... A oni ve Francii čekají x dní na ložisko z ČR a pak to 3 dny vyměňují... To je divný...
Nissan Patrol GR 4,2D
Uživatelský avatar
mimouch
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3480
Registrován: ned, 05 úno 2006 01:02

Další

Zpět na Land Rover

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník