PATROL ŠPANĚL poraďtě prosím

...160...260...Y60...Y61...king cab...double cab... terrano...

PATROL ŠPANĚL poraďtě prosím

Příspěvekod aguma » stř, 05 říj 2011 20:18

Ahoj,chlapy poraďtě prosím,mám zájem o španěla s vysokou střechou,k mání jsou jen 2.8D nebo 2.7TD,jaká motorizace a verze je lepší,případně zda jde z 2:8D udělat TD.nebo máte li někdo tip na nějaký vozítko k prodeji.Díky
Uživatelský avatar
aguma
Špion
 
Příspěvky: 6
Registrován: úte, 24 srp 2010 18:29

Re: PATROL ŠPANĚL poraďtě prosím

Příspěvekod Husky-John » stř, 05 říj 2011 20:50

aguma píše:Ahoj,chlapy poraďtě prosím,mám zájem o španěla s vysokou střechou,k mání jsou jen 2.8D nebo 2.7TD,jaká motorizace a verze je lepší,případně zda jde z 2:8D udělat TD.nebo máte li někdo tip na nějaký vozítko k prodeji.Díky

Zítra mi zavolej na číslo v podpisu co mám dole. Mezi 9 a 11.30 a pokecnem o tom.
Uživatelský avatar
Husky-John
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3686
Registrován: pon, 14 lis 2005 19:05
Bydliště: Všude dobře,tak co doma..

Příspěvekod HONZA.S » stř, 05 říj 2011 21:42

Oba maj slabší motor než 2.8td. Osobně bych šel do 2.7td , protože po stránce spolehlivosti je lepší, litinová hlava, nemá rozvodový řemen ale rozvod koly, tudiš velká výhoda. Dá se bez problémů doplnit o interkoler a tím ještě trochu zvednout výkon jako u terána 2 s colerem. V motorovém prostoru je místa na to dost. Motor pochází z nesmrterlných 4.2 d akorát, že jej zkrátili o dva válce. 2.8 D je trochu háklivej na zacházení s hliníkovou hlavou, přestavba na td je teměř nemožná, musel by jsi toho vyměnit tolik, že by se raději vyměnil celý motor. Převody v difu 2.8 D jsou nejpomalejší u patrolů. Převody v 2.7 td v 260 patrolu jsou schodné s 2.8td španělem a o trochu rychlejší něž v 2.8D.
Uživatelský avatar
HONZA.S
Offroad bůh
 
Příspěvky: 1976
Registrován: stř, 12 dub 2006 05:31
Bydliště: Benešovsko

Re: PATROL ŠPANĚL poraďtě prosím

Příspěvekod ZARY » čtv, 06 říj 2011 06:19

aguma píše:Ahoj,chlapy poraďtě prosím,mám zájem o španěla s vysokou střechou,k mání jsou jen 2.8D nebo 2.7TD,jaká motorizace a verze je lepší,případně zda jde z 2:8D udělat TD.nebo máte li někdo tip na nějaký vozítko k prodeji.Díky

oba motory stojí za hovno protože nemají žádnej výkon :palecdolu teď mám 2.8 TD a na silnici dobrý a v terénu je to zase slabé :roll: nejlepší motor co nissan dával do španěla je 3.3 TD :palecnahoru :palecnahoru ale ty zase nedělal s vysokou střechou .
www.maniacoffroaders.com
KAM CHCEŠ TAM DOJEDEŠ
PATROL K260
Uživatelský avatar
ZARY
Offroad instruktor
 
Příspěvky: 908
Registrován: ned, 30 zář 2007 18:11
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvekod george » čtv, 06 říj 2011 07:22

mám 2,8D a tahá to i vleky celkem obstojně :wink:
Nejhorší smrt je z vyděšení, takže klid a na čtyři
Nissan Patrol 3v1
Nissan Patrol W260HR - velký bílý
Wozembouch Offroad Team
Samé dobré zprávy nesu! Líp už bylo
george
Řidič
 
Příspěvky: 518
Registrován: úte, 08 kvě 2007 13:55
Bydliště: Ivančice

Příspěvekod Pechy » čtv, 06 říj 2011 07:56

george píše:mám 2,8D a tahá to i vleky celkem obstojně :wink:


:P :P :P
Pechy
 

Příspěvekod rado nd » čtv, 06 říj 2011 08:04

Jediný režim, kedy naozaj cítiť, že RD28-ke niečo chýba, je jazda do kopca v hornatom teréne (mám na mysli výlučne bežnú cestnú sieť). A aj to ide riešiť redukciou, keď je takáto jazda pre niekoho neznesiteľná.
3,3TD som chvíľu jazdil a neprišla mi až tak zázračná, ako sa všeobecne tvrdí.

A pán sa pýtal, čo je lepšia voľba z dvoch možností.
rado nd
Spolujezdec
 
Příspěvky: 231
Registrován: čtv, 13 črc 2006 20:29

Příspěvekod HONZA.S » čtv, 06 říj 2011 11:44

Chtěl si vybrat mezi 2.7TD a 2.8D tak bych se vyjadřoval k tomu. Já mu naky neříkám že nejlepší je 4.2Td.
Uživatelský avatar
HONZA.S
Offroad bůh
 
Příspěvky: 1976
Registrován: stř, 12 dub 2006 05:31
Bydliště: Benešovsko

Re: PATROL ŠPANĚL poraďtě prosím

Příspěvekod Dejv01 » čtv, 06 říj 2011 14:00

ZARY píše:
aguma píše:Ahoj,chlapy poraďtě prosím,mám zájem o španěla s vysokou střechou,k mání jsou jen 2.8D nebo 2.7TD,jaká motorizace a verze je lepší,případně zda jde z 2:8D udělat TD.nebo máte li někdo tip na nějaký vozítko k prodeji.Díky

oba motory stojí za hovno protože nemají žádnej výkon :palecdolu teď mám 2.8 TD a na silnici dobrý a v terénu je to zase slabé :roll: nejlepší motor co nissan dával do španěla je 3.3 TD :palecnahoru :palecnahoru ale ty zase nedělal s vysokou střechou .

No nejdriv si udelej poradek v tom co je co,potom nekomu porad :palecnahoru spanel je normalne s vysokou strechou,ale co rozhodne ve spanelu nenajdes je 3.3. Pac spanel je model260. Pokud myslis 160tku(japonec) tak tam je 3.3 a s vysokou strechou se taky vyrabeli.
W160-3.3D,HR......pořádná hromada železa alá Hard and Hevy..pohodička klídek
Uživatelský avatar
Dejv01
Offroad expert
 
Příspěvky: 747
Registrován: sob, 26 zář 2009 11:10
Bydliště: Hořice

Příspěvekod georg curly » čtv, 06 říj 2011 16:30

Mám 2,7TD. Spokojenost ve všech směrech
Aro M461 2,7 TD
Nisan Patrol 2,7td HR
Uživatelský avatar
georg curly
Autoškolák
 
Příspěvky: 328
Registrován: ned, 11 lis 2007 15:51
Bydliště: Cheb

Příspěvekod Grinč » čtv, 06 říj 2011 16:37

Ahoj,každej motor má svý kladný či záporný věci. Já mám už druhou 260tu s 2.8TD motorem a dobrý,taky záleží na jaký auto trefíš a v jaký kandici bude motor. Co se týče 2.8D tak tu jsme měli v rodině přes 7let,auto dobrý,motorycky polehlivý ale chcíplý-to turbo tam prostě chybí.
Já Ti doporučuji si počkat na TD,ted jsou jen samý D ale ono se něco objevý. Taky pro známého cháním 2.8TD s vysokou střechou ale nejsou.
OFFROAD KLUB KRKONOŠE
www.offroad-krkonose.cz
NISSAN PATROL W260
www.uni-mal.cz
DAP offroad servis
Grinč
Offorad ikona
 
Příspěvky: 6515
Registrován: stř, 12 říj 2005 18:53
Bydliště: Krakonošovo-Jilemnice

Příspěvekod HONZA.S » čtv, 06 říj 2011 19:21

Ty poslední ročníky 2000 a víc dělali pouze s 2.7TD.
Uživatelský avatar
HONZA.S
Offroad bůh
 
Příspěvky: 1976
Registrován: stř, 12 dub 2006 05:31
Bydliště: Benešovsko

Příspěvekod george » pát, 07 říj 2011 07:36

Vzhledem k tomu, že model 260 byl brán jako pracovní verze k Y60 a po roce 1994 spíš očesaná pracovní verze, budeš na oficialní 2,8td čekat dlouho a asi marně. 260HR si kupovali různé firmy jako dělnické pracovní vozy. Takže výbava je opravdu základní.
Nejhorší smrt je z vyděšení, takže klid a na čtyři
Nissan Patrol 3v1
Nissan Patrol W260HR - velký bílý
Wozembouch Offroad Team
Samé dobré zprávy nesu! Líp už bylo
george
Řidič
 
Příspěvky: 518
Registrován: úte, 08 kvě 2007 13:55
Bydliště: Ivančice

Příspěvekod HONZA.S » pát, 07 říj 2011 08:42

Ano máš pravdu.
Uživatelský avatar
HONZA.S
Offroad bůh
 
Příspěvky: 1976
Registrován: stř, 12 dub 2006 05:31
Bydliště: Benešovsko

Příspěvekod Grinč » pát, 07 říj 2011 19:51

george píše:Vzhledem k tomu, že model 260 byl brán jako pracovní verze k Y60 a po roce 1994 spíš očesaná pracovní verze, budeš na oficialní 2,8td čekat dlouho a asi marně. 260HR si kupovali různé firmy jako dělnické pracovní vozy. Takže výbava je opravdu základní.



Drobek to dám na pravou míru, model Nissan Patrol K260 byl vyráběn v soc.výbavě ale také v plné polní.

Mám HR K260 a v elektrice-koupeno v CZ jako pracovní verze - asisteční vozidlo.

Jinak pro ifo -Patrol GR je možno koupit také v soc. výbavě ale přitom tento typ byl vyráběn od začátku jako konkurence Toyoty a odlišení od pracovní verze K160 - K260 a byl postaven na podvozku s vynutýma pružinama,pro jízdní konfort. Ve Francii a Španělsku jezdí GR na listech,origo verze. Tím chci říct že každý typ Patrola se vyráběl ve všech verzích.
OFFROAD KLUB KRKONOŠE
www.offroad-krkonose.cz
NISSAN PATROL W260
www.uni-mal.cz
DAP offroad servis
Grinč
Offorad ikona
 
Příspěvky: 6515
Registrován: stř, 12 říj 2005 18:53
Bydliště: Krakonošovo-Jilemnice

Další

Zpět na Nissan

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron