motor rd28t graf z brzdy

...160...260...Y60...Y61...king cab...double cab... terrano...

motor rd28t graf z brzdy

Příspěvekod MATA » pon, 01 led 2007 20:12

Zdravím Vás v novém roce!

Pro zajímavost zveřejňuju graf z brzdy: motor 2,8TD Y60 najeto 120000km + "pidi" intercooler z Y61, turbo po repasi. Motor je ponechan bez oprav, pry vypada jak novy.

Z krouťáku mám velkou radost, bude znát jako hrom 8) bohužel to chce hodně opatrně s plynem, motor šetřit jak to jen jde, aby ve chvíli potřeby výkonu byl pokud možno podchlazený :wink: , jinak pulzuje a prakticky nejede :?

Uvidíme jak to bude šlapat v autě už se těším! zdar

(Origo stav znamená origo stav, ale už s coolerem, proto asi ten větší krouťák oproti továrním údajům.)

Obrázek
MATA
Autoškolák
 
Příspěvky: 345
Registrován: pát, 17 bře 2006 23:09

Příspěvekod Romik » pon, 01 led 2007 20:17

Zdar , jak vypadá Tvá evoluce auta ?
STK na M1, N1, O1 a O2 , T a OT, dovozy a hlavně OFFY ............
Uživatelský avatar
Romik
Offroad bůh
 
Příspěvky: 4608
Registrován: úte, 08 lis 2005 14:33
Bydliště: Krnov

Příspěvekod MATA » pon, 01 led 2007 20:26

vlastně už jen poskládat, ale pár měsíců to zabere ... spz radši dám do depozitu :o
MATA
Autoškolák
 
Příspěvky: 345
Registrován: pát, 17 bře 2006 23:09

Příspěvekod Tom.99 » pon, 01 led 2007 21:14

To je dost dobrý!!!! Gratuluju!!!

Akorát tomu hov... rozumím,ale asi to je dobrý, jinak by jsi to sem nedával!!
:P :D :D :D :D :D :D :o :o :o :o :o
Když se říká, JAPONEC až na konec!
Pák rád stojím na konci!!!!!! :-)

PATROLů není nikdy dost!!!!...No už asi ano :-(
Oni možná ti amíci nebudou zas tak zlí....
Uživatelský avatar
Tom.99
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2052
Registrován: čtv, 26 led 2006 18:24
Bydliště: ................... raději nezmiňovat

Příspěvekod Romik » pon, 01 led 2007 21:20

Tom.99 píše:To je dost dobrý!!!! Gratuluju!!!

Akorát tomu hov... rozumím,ale asi to je dobrý, jinak by jsi to sem nedával!!
:P :D :D :D :D :D :D :o :o :o :o :o


No jsou tam krásně vidět ty nárusty , ne velké , ale povzbuzující
STK na M1, N1, O1 a O2 , T a OT, dovozy a hlavně OFFY ............
Uživatelský avatar
Romik
Offroad bůh
 
Příspěvky: 4608
Registrován: úte, 08 lis 2005 14:33
Bydliště: Krnov

Příspěvekod Tom.99 » pon, 01 led 2007 21:25

aha, dík mrknu na to znovu!!!
:oops: :oops: :oops:
Když se říká, JAPONEC až na konec!
Pák rád stojím na konci!!!!!! :-)

PATROLů není nikdy dost!!!!...No už asi ano :-(
Oni možná ti amíci nebudou zas tak zlí....
Uživatelský avatar
Tom.99
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2052
Registrován: čtv, 26 led 2006 18:24
Bydliště: ................... raději nezmiňovat

Příspěvekod MATA » pon, 01 led 2007 21:30

díky, díky, i když zatím není k čemu gratulovat :wink: dal jsem to sem ať všichni patroláci vědí co mají pod kapotou... graf grka jsem zatím nikde jinde neviděl :wink:
MATA
Autoškolák
 
Příspěvky: 345
Registrován: pát, 17 bře 2006 23:09

Příspěvekod MATA » pon, 01 led 2007 21:44

Tomm 99 v číslech jsou maximální hodnoty tyto:

origo nastavení + mezichladič:
251 Nm 2000 ot/min
84 Kw 4000 ot/min

poštelováno:
290 Nm 2000 ot/min
93,2 Kw 4000 ot/min

Tzn 39 Nm a 9,8 Kw navrch. Oproti sérii bez mezichladiče by to mělo být dokonce o nějakých 60 Nm navíc což mi přijde dost dobrý ;) 200 Nm v 1000 ot/min je bezva ;) jo a je to uplně sériovej motor. Ale sere mě to teplo, nejspíš složitě sehnanej mezichladič z Y61 prodám a přijde tam nějaký 3x větší... pač teplota vzduchu za coolerem 82 stupňů je masakr :( teplo = nepřítel číslo 1 :twisted:
MATA
Autoškolák
 
Příspěvky: 345
Registrován: pát, 17 bře 2006 23:09

Příspěvekod BigTwin Jirka » pon, 01 led 2007 22:32

Safra, to je řádně poštelovaný tlak.
LR SIII 240D
ASSHOLES IN MIRROR ARE BIGGER THAN THEY APPEAR!
MOPAR or NO CAR!
Uživatelský avatar
BigTwin Jirka
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2116
Registrován: úte, 21 bře 2006 17:27

Příspěvekod MATA » pon, 01 led 2007 22:54

BigTwin Jirka píše:Safra, to je řádně poštelovaný tlak.


Série je opravdu hodně přiškrcená, 0,7 baru to skoro nic není.... jen škoda, že ta nová křivka nepatří kilowatům ;)
MATA
Autoškolák
 
Příspěvky: 345
Registrován: pát, 17 bře 2006 23:09

Příspěvekod harley » úte, 02 led 2007 09:11

:P Krouťák se povedl! A 60Nm nárust proti sérii je fakt hodně .Škoda,těch koní,aspoň tak pade na víc a je s toho tank.
Teplo je fakt nepřítel,velkej mezichladič bude přínos!
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod BigTwin Jirka » úte, 02 led 2007 11:13

harley píše::P Krouťák se povedl! A 60Nm nárust proti sérii je fakt hodně .Škoda,těch koní,aspoň tak pade na víc a je s toho tank.
Teplo je fakt nepřítel,velkej mezichladič bude přínos!


Harley má pravdu. To teplo se radikálně snižuje a výkon roste, když se použije NOS.
LR SIII 240D
ASSHOLES IN MIRROR ARE BIGGER THAN THEY APPEAR!
MOPAR or NO CAR!
Uživatelský avatar
BigTwin Jirka
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2116
Registrován: úte, 21 bře 2006 17:27

Příspěvekod harley » úte, 02 led 2007 12:02

BigTwin Jirka píše:...., když se použije NOS.


:lol: :lol: Pak dej graf s brzdy :P :lol:
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod MATA » úte, 02 led 2007 13:43

NOS do dieselu? fakt? :roll: :shock: kazdopadne nic pro me a meho patrola v dohledne budoucnosti :)
MATA
Autoškolák
 
Příspěvky: 345
Registrován: pát, 17 bře 2006 23:09

Příspěvekod Karlito » úte, 02 led 2007 13:50

pls, co to je NOS?
Červená,
je taky barva... :-)
+420 604 240 223
Uživatelský avatar
Karlito
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3172
Registrován: pát, 17 bře 2006 14:51
Bydliště: Holoubkov (ROkycany)

Další

Zpět na Nissan

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron