Kawa Bruteforce

Představte sebe a své stroje...

Moderátor: koncak

Příspěvekod milda » pon, 16 úno 2009 21:02

No já mám servis fšude kolem sebe,sám vlastním :lol: a s každým novým strojem se člověk musí seznámit.Člověk se furt učí :lol: .
Jeep Cherokee
Kawasaki Brute Force 750 4x4i
Uživatelský avatar
milda
Čtyřkolkař
 
Příspěvky: 189
Registrován: sob, 18 bře 2006 21:52
Bydliště: Velká Bíteš

Příspěvekod milda » pát, 27 úno 2009 20:45

Tak mě přišel nový poznatek od mechaniků s pozamooooře,když bliká kontrolka 4WD-2WD rychle,tak je závada na servo motorku předního náhonu,když bliká pomalu,tak že je závada na servo motorku co je u variátoru,ofšem na co tam ten motorek je zatím netuším.
Jeep Cherokee
Kawasaki Brute Force 750 4x4i
Uživatelský avatar
milda
Čtyřkolkař
 
Příspěvky: 189
Registrován: sob, 18 bře 2006 21:52
Bydliště: Velká Bíteš

Příspěvekod koncak » pát, 27 úno 2009 23:43

milda píše:Tak mě přišel nový poznatek od mechaniků s pozamooooře,když bliká kontrolka 4WD-2WD rychle,tak je závada na servo motorku předního náhonu,když bliká pomalu,tak že je závada na servo motorku co je u variátoru,ofšem na co tam ten motorek je zatím netuším.


pokud vypnes klicek a servomoturek na variatoru bzuci tak je v poradku.a slouzi k napinani remenice takzvana motorova brzda.funguje to tak ze pokud povolis plyn tak remen se uvolni ale to servo to nejak pozna a pritlaci remenici tak ze remen je porad v zaberu a vlasne brzdis motorem,neco jak kdys u auta podzadis o kvalt niz.
POLARIS SPORTSMAN 850XP-eps

Obrázek
Uživatelský avatar
koncak
Z jiné planety
 
Příspěvky: 4683
Registrován: úte, 09 říj 2007 20:12
Bydliště: praha vychod...603965311. koncak@quick.cz

Příspěvekod wodnicek » ned, 16 kvě 2010 16:01

pani vidím za sa vyznáte potreboval by som poradit chystam sa menist olej aj olejovy filter v manuale je napisane ze treba mat Special Tool - Oil Filter Wrench: 57001-1249 naozaj treba amt tento nastroj alebo to ide aj bez neho ? kde sa da kupit? ako vyzera pls dajte blizsie info vopred vam dakujem.
Dalej sa chystam menit variatorovy remen cistit vzduchovy filter treba k tomu este niake specialne naradia?
DAkujem.
wodnicek
Špion
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned, 16 kvě 2010 15:57

Příspěvekod koncak » ned, 16 kvě 2010 18:10

pokud mas bruteforca tak na vymenu oleje nepotrebujes nic,ten udelas na poli s zakladnim naradim.na vymenu remene potrebujes stahovak a nebo zavolej az to budes mit rozebrane a ja ti poradim fintu jak nato .za necelou minutu ho mas vymeneny. :P
POLARIS SPORTSMAN 850XP-eps

Obrázek
Uživatelský avatar
koncak
Z jiné planety
 
Příspěvky: 4683
Registrován: úte, 09 říj 2007 20:12
Bydliště: praha vychod...603965311. koncak@quick.cz

Příspěvekod wodnicek » ned, 16 kvě 2010 19:31

jasan mam brutforca jj viem tu fintu s tocenim variatora... ak myslis to..ten olej...myslim olejovy filter an to tiez nic netreba?
wodnicek
Špion
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned, 16 kvě 2010 15:57

Příspěvekod wodnicek » ned, 16 kvě 2010 21:45

este mam otazocku pri preradovani- z neutralu do hcka vyda stvorkolka mierne chrapslavy zvuk je to normalne? v com moze byt problem vopred dakujem...
wodnicek
Špion
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned, 16 kvě 2010 15:57

Příspěvekod koncak » ned, 16 kvě 2010 21:47

vysoky volnobeh.
POLARIS SPORTSMAN 850XP-eps

Obrázek
Uživatelský avatar
koncak
Z jiné planety
 
Příspěvky: 4683
Registrován: úte, 09 říj 2007 20:12
Bydliště: praha vychod...603965311. koncak@quick.cz

Příspěvekod wodnicek » ned, 16 kvě 2010 22:07

ma asi 1 rok 1600 km je to mozne ze je volnobeh rozhaseny? pocu videl som ze si riesil olej do zadneho diferaku aky si nakoniec kupil tie z manualu neviem nikde zohnat... ide o tu zadnu brzdu v diferaku iny tam nemoze ist...
wodnicek
Špion
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned, 16 kvě 2010 15:57

Příspěvekod koncak » ned, 16 kvě 2010 22:14

mobilfluid 424 ma treba toupalik. na www.quadprofi.cz
nevim jak strikacky ale karbecy meli volnobeh stylovaci cudlikem a kdys byl trosku vetsi tak tam sly rychlosti prez zuby
POLARIS SPORTSMAN 850XP-eps

Obrázek
Uživatelský avatar
koncak
Z jiné planety
 
Příspěvky: 4683
Registrován: úte, 09 říj 2007 20:12
Bydliště: praha vychod...603965311. koncak@quick.cz

Příspěvekod wodnicek » úte, 25 kvě 2010 22:41

dakujem za rady takze sa mi podarilo vsetko spravit... az na ten variatorovy remen... hrozne tazoko siel vymenit..mozno je problem v otm ze som tam daval neoriginalny....-Dayco High Performance je to ok?
wodnicek
Špion
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned, 16 kvě 2010 15:57

Příspěvekod wodnicek » sob, 29 kvě 2010 17:56

ahojte tak som tu zas..mam problem... po mojom servisnom zasahu nespina ventilator na chladici v predu ani po 10 milach jazdy nic... neviete ked moze byt problem? jedniny zasad do elektorniky bolo resetovanie belt kontrolky a odpojenie motorceka na kryte variatoru ....
wodnicek
Špion
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned, 16 kvě 2010 15:57

Příspěvekod koncak » sob, 29 kvě 2010 22:06

pod sedlem je kosticka.je to pojistka.mackaci.
potom se koukni na chladic pod gumovou krytku na cidlo.opcas se konektor vypadne.jinak az propojis ti dva konektory tak ventilator sepne tim vyskousis jestli facha.
POLARIS SPORTSMAN 850XP-eps

Obrázek
Uživatelský avatar
koncak
Z jiné planety
 
Příspěvky: 4683
Registrován: úte, 09 říj 2007 20:12
Bydliště: praha vychod...603965311. koncak@quick.cz

Příspěvekod wodnicek » ned, 30 kvě 2010 23:12

dakujem za vecne rady cez vikend vyslusam mam ju na chate takze tam musim ist.
wodnicek
Špion
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned, 16 kvě 2010 15:57

Předchozí

Zpět na Vaše čtyřkolka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník